کد خبر: 128026
A

رییس اسکودا: بهار آزمون کانون وکلا را برگزار می کنیم/ اقدامات مرکز مشاوران قوه قضاییه تحریک‌آمیز است، آقای اژه ای به این موضوع ورود کند

دکتر جعفر کوشا، رییس اسکودا : اقدامات وصحبت‌های اخیر در مرکز مشاوران برای برگزاری دو آزمون ۱۴۰۱، اقداماتی تحریک‌آمیز است. ما نباید با احساسات این داوطلبین بازی کنیم و این رویکرد نیاز به تغییر دارد. وی درخصوص راهکار حل مسائل برای برگزاری آزمون ۱۴۰۱ گفت: از رئیس قوه قضاییه انتظار داریم جلسه‌ای را با حضور ما برگزار کند و به این خروجی منتهی شود که آزمون اجرایی شود.

رییس اسکودا:  بهار آزمون کانون وکلا را برگزار می کنیم/ اقدامات مرکز مشاوران قوه قضاییه تحریک‌آمیز است، آقای اژه ای به این موضوع ورود کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دکتر جعفر کوشا که برای شرکت در مراسم گرامی‌داشت سالروز استقلال کانون وکلا در مشهد حضور داشت، درخصوص برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۱ عنوان کرد: ما در صدد تعامل و گفت و گو هستیم و در این راستا قصد داریم ضمن حفظ استقلال نهاد وکالت، دغدغه هشتاد هزار جوان داوطلب را در نظر بگیریم چرا که هرچند استقلال کانون وکلا برای ما مهم است و در زمره خطوط قرمز قرار می گیرد، اما برگزاری آزمون نیز مهم است.

وی ادامه داد: رئیس محترم قوه قضاییه باید تدبیری به خرج دهد و جلسه ای را برگزار کند، تا در آن جلسه موارد اشتراکی و اختلافی را مشخص کنیم و ضمن معلق کردن موارد اختلافی، موارد اشتراکی را اجرایی کنیم تا از بن بست فعلی خارج شویم.

رییس اسکودا همچنین با بیان اینکه نباید جامعه را به سمت التهاب سوق داد افزود: اقدامات وصحبت‌های اخیر در مرکز مشاوران برای برگزاری دو آزمون ۱۴۰۱، اقداماتی تحریک‌آمیز است. ما نباید با احساسات این داوطلبین بازی کنیم و این رویکرد نیاز به تغییر دارد.

وی درخصوص راهکار حل مسائل برای برگزاری آزمون ۱۴۰۱ گفت: از رئیس قوه قضاییه انتظار داریم جلسه‌ای را با حضور ما برگزار کند و به این خروجی منتهی شود که آزمون اجرایی شود.

کوشا در پاسخ به زمان تقریبی برگزاری آزمون ۱۴۰۱ گفت: اگر این جلسه به نتیجه برسد، انشاءالله در بهار ۱۴۰۱ آزمون را برگزار کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر