کد خبر: 128277
A

آقای بازپرس! مرجع خبر ۱۰۰ عدد قرص خوردن «زهره فکور صبور» خبرگزاری تسنیم بود

این اظهارات بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران در حالی مطرح می شود که نخستین بار این خبرگزاری تسنیم بود که در رابطه با این خودکشی عنوان کرده بود که" تحقیقات نشان می دهد که خانم زهره فکور صبور که ظاهراً اقدام به مصرف ۱۰۰ عدد قرص آرام‌بخش برای خودکشی کرده است."

آقای بازپرس! مرجع خبر ۱۰۰ عدد قرص خوردن «زهره فکور صبور» خبرگزاری تسنیم بود

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران که مسئول رسیدگی پرونده فوت «زهره فکورصبور» است که هفته گذشته اقدام به خودکشی کرد.

بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت همچنین در رابطه با علت مرگ خانم بازیگر و انتشار این موضوع که او ۱۰۰ عدد قرص خورده است، گفت: پس از کشف جسد، تحقیقات قضایی و پلیسی از خانواده و همسر زن جوان آغاز و جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و آزمایشات سم‌شناسی به پزشکی قانونی منتقل شد. در صفحات مجازی تعداد قرص‌ها به میزان ۱۰۰ عدد ذکر شده که این نکته برای ما هم جای سؤال دارد که به چه استنادی این شایعه انتشار یافته است؟ طبق ماده ۹۱ قانون آیین دادرسی کیفری، تحقیقات مقدماتی محرمانه است و باید به قانون احترام گذاشت و آبروی اشخاص نباید مورد تعرض قرار گیرد، همچنین نباید به دنبال تسویه‌حســــــــــاب‌های شخصی در فضای مجازی بود؛ چرا که پایبندی به قانون و رعایت آن در اولویت است.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که نخستین بار این خبرگزاری تسنیم بود که در رابطه با این خودکشی عنوان کرده بود که" تحقیقات نشان می دهد که خانم زهره فکور صبور که ظاهراً اقدام به مصرف ۱۰۰ عدد قرص آرام‌بخش برای خودکشی کرده است."

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر