کد خبر: 128483
A

سنگ‌قبر دزدان بهشت زهرا (س) دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان سنگ‌قبرهای بهشت زهرا (س) به همراه چهار قطعه سنگ قبر سرقتی و اعتراف به ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

سنگ‌قبر دزدان بهشت زهرا (س) دستگیر شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان سنگ‌قبرهای بهشت زهرا (س) به همراه چهار قطعه سنگ قبر سرقتی و اعتراف به ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: تیم عملیاتی کلانتری کهریزک در حال گشت زنی با یک دستگاه خودروی وانت پیکان با ۲ سرنشین در حال حمل تعدادی سنگ قبر روبرو شدند که بلافاصله نسبت به متوقف کردن خودرو و بررسی موضوع اقدام کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی چهار سنگ قبر کنده شده از خودروی مذکور کشف کردند و در بررسی اولیه با حرف های ضد و نقیض ۲ نفر روبرو شدند که هر ۲ متهم به همراه خودرو و به همراه سنگ های کشف شده به کلانتری کهریزک منتقل شدند.

جلیلیان اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده این متهمان به ۱۰ فقره سرقت سنگ قبر از بهشت زهرا (س) اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیری عاملان درگیری، ایجاد رعب و وحشت و مرگ مرد۵۰ ساله 

همچنین در خبری دیگر فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۴ نفر از عاملان درگیری، ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و مرگ مرد ۵۰ ساله در محدوده حسن آباد در کمتر از ۳ روز خبر داد.  

سرهنگ جلیلیان گفت: ۱۷اسفند ماه یک فقره درگیری دسته جمعی در محدوده حسن آباد اعلام شد که ۴ نفر با استفاده از سلاح سرد (قمه) و چوب موجب مصدومیت دو نفر و همچنین ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شده و از محل درگیری گریختند.

وی با اشاره به اینکه مصدومان به بیمارستان منتقل شدند، افزود: متاسفانه یکی از مصدومان که فردی ۵۰ ساله بود به علت جراحت شدید جان خود را از دست داد.

جلیلیان اظهار داشت: پس از تشکیل پرونده قضائی، بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری  عاملان اصلی در دستور کار  کلانتری حسن آباد قرار گرفت که در بررسی های انجام شده مشخص شد علت اصلی درگیری اختلافات خانوادگی بین طرفین درگیری بوده است.

این مسئول یادآور شد: با تحقیقات انجام شده، رصدهای میدانی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی مشخص شد ۴ متهم اصلی خود را در شهر های شمالی کشور مخفی کرده اند، که با اقدامات تخصصی و پلیسی هر ۴ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پس از پایان تحقیقات متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر