کد خبر: 128487
A

لغو پرواز هواپیماهای مسافربری از مبدا یزد به دلیل وقوع پدیده ریزگرد و طوفان / فرود اضطراری پروازها در استان اصفهان

مدیرکل فرودگاه های بین المللی استان یزد با اشاره به وضعیت پدیده جوی و وقوع ریزگرد در استان از روز جمعه گفت: برخی پروازها از مبدا یزد به دلیل وقوع پدیده ریزگرد و طوفان لغو شده است.

لغو  پرواز هواپیماهای مسافربری از مبدا یزد به دلیل وقوع پدیده ریزگرد و طوفان / فرود اضطراری پروازها در استان اصفهان

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مدیرکل فرودگاه های بین المللی استان یزد با اشاره به وضعیت پدیده جوی و وقوع ریزگرد در استان از روز جمعه گفت: برخی پروازها از مبدا یزد به دلیل وقوع پدیده ریزگرد و طوفان لغو شده است.

عباس محمدی در خصوص وضعیت پروازهای این فرودگاه در استان اظهار داشت: از جمعه شب تا اکنون به دلیل پدیده ریز گرد و وقوع طوفان برخی از پروازهای مبدا و مقصد یزد لغو و یا مجبور ه فرود اضطراری در استان اصفهان شدند.

وی با بیان اینکه در برخی از ساعات تنها دو پرواز موفق به فرود در فرودگاه شهید صدوقی یزد شدند ادامه داد: مجبور شدیم با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان برخی از پروازها را لغو کنیم که برای حفظ امنیت پرواز و جان مسافران این اقدام انجام شد.

مدیرکل فرودگاه های بین المللی استان یزد با بیان اینکه تلاطم های عمودی باعث شد تا پروازهای از مبداء نجف نتوانند در استان یزد و در این مقصد فرود بیایند اظهار داشت: پروازهای در این مقصد را نمی توان پیش از رسیدن به یزد به جای دیگری هدایت کرد بلکه باید بر اساس شرایط جوی، پرواز را به فرودگاه دیگر و یا مبداء برگشت داد.

وی با اشاره به فرود پرواز نجف در استان اصفهان در روز جمعه عنوان کرد: بر اساس منشور حقوق مسافر، خدمات مورد نیاز مسافران به آن ها در فرودگاه اصفهان داده می شود اما نمی توان پیش بینی کرد که برای امشب وضعیت پروازها چگونه خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر