کد خبر: 128655
A

وزارت اطلاعات: دو تیم تروریستى در سیستان و بلوچستان منهدم شدند / ۶ تروریست مسلح با مأموریت ترور چند تن از اتباع خارجی وارد ایران شده بودند

اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: با مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، دو تیم تروریستی وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه متلاشی شد.

وزارت اطلاعات: دو تیم تروریستى در سیستان و بلوچستان منهدم شدند / ۶ تروریست مسلح با مأموریت ترور چند تن از اتباع خارجی وارد ایران شده بودند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دو تیم تروریستی وابسته به سرویس‌‌های اطلاعاتی بیگانه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سیستان و بلوچستان متلاشی شد.

به نقل از اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، با مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، دو تیم تروریستی وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه متلاشی شد.

براساس این گزارش، با اقدامات وزارت اطلاعات، 6 تروریست مسلح که با مأموریّت ترور چند تن از اتباع خارجی شاغل در پروژه‌های زیربنایی استان سیستان و بلوچستان وارد کشور شده بودند، شناسایی و بازداشت شدند. علاوه بر آن، تیم پشتیبان تروریست‌های یاد شده نیز متلاشی گردید.

این گزارش می‌افزاید: سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به مردم شریف ایران اطمینان می‌دهند که از نثار جان خویش در راه تأمین امنیت آنها دریغ ننمایند و به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه هشدار می‌دهد که هر گونه اقدام تروریستی آنها را بدون پاسخ نخواهند گذاشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر