کد خبر: 128680
A

عضو فراکسیون روحانیت مجلس: طرح لغو تغییر ساعت رسمی کشورچرا باید اولویت مجلس باشد؟/ طرح‌های اولویت‌دار دیگری نداشتیم؟

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی عضو فراکسیون روحانیت مجلس با بیان اینکه پرداختن به طرح لغو تغییر ساعت رسمی کشور در مجلس اولویت نداشت، گفت: ما طرح‌های اولویت‌دار دیگری را در مجلس داریم که باید برای رسیدگی در دستوکار قرار گیرد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس: طرح لغو تغییر ساعت رسمی کشورچرا باید اولویت مجلس باشد؟/ طرح‌های اولویت‌دار دیگری نداشتیم؟

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به طرح لغو تغییر ساعت رسمی کشور در مجلس اولویت نداشت چرا که ما طرح‌های با اولویت بیشتری را داریم که باید در دستورکار قرار گیرند.

وی افزود: تغییر ساعت رسمی کشور و یا ثابت بودن آن موافقان و مخالف زیادی دارد و باید کار کارشناسی دقیقی روی آن صورت گیرد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: چه بنا باشد ساعت رسمی کشور در شش ماهه نخست هر سال تغییر کند چه ثابت بماند، باید کار کارشناسی دقیق روی آن انجام شود و نباید بر مبنای یکسری اطلاعات جزئی و سطحی تصمیم گرفت.

فلاحی خاطرنشان کرد: تغییر ساعت رسمی کشور در شش ماهه نخست هر سال با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی انجام شده و اگر هم بناست در این باره دوباره تغییری ایجاد شود باید هدفگذاری مشخصی در مورد آن وجود داشته باشد.

وی افزود: همانطور که گفتم طرح‌های اولویت‌دار دیگری در مجلس وجود دارد که باید در دستورکار قرار گیرد و رأی نمایندگان به چنین طرحی باید بر مبنای کار کارشناسی باشد و این طرح امروز جزو اولویت‌ها نیست./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر