کد خبر: 129305
A

واکنش دو نماینده به جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه مشهد و برخورد با آنان/از وزرای ورزش و کشور سوال می کنیم‌

دو نماینده مجلس به اتفاقات روز گذشته در ورزشگاه امام رضای مشهد در جریان بازی فوتبال ایران و لبنان و جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه علی رغم فروش بلیت واکنش نشان دادند. این نمایندگان با اشاره به پاشیدن اسپری و برخورد حفاظت فیزیکی ورزشگاه و نیروهای انتظامی با زنان هوادار فوتبال، وعده طرح سوال از وزرای کشور و ورزش را دادند.

واکنش دو نماینده به جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه مشهد و برخورد با آنان/از وزرای ورزش و کشور  سوال می کنیم‌

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دو نماینده مجلس به اتفاقات روز گذشته در ورزشگاه امام رضای مشهد در جریان بازی فوتبال ایران و لبنان و جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه علی رغم فروش بلیت  واکنش نشان دادند. این نمایندگان با اشاره به پاشیدن اسپری و برخورد حفاظت فیزیکی ورزشگاه و نیروهای انتظامی با زنان هوادار فوتبال، وعده طرح سوال از وزرای کشور و ورزش را دادند. 

دو نماینده مجلس یازدهم در واکنش به اتفاق دیروز در ورزشگاه امام رضای مشهد تصمیم گرفته اند از وزیر ورزش و وزیر کشور سوال کنند.

مجتبی توانگر نمایتده تهران در نوشته است:

‌"دختران برای تماشای فوتبال بلیت خریدند ولی سهم‌شان گاز فلفل شد! 

این اقدامات جز هزینه‌تراشی در داخل و خارج نتیجه دیگری ندارد. در اولین فرصت سوال از وزیر ورزش را ثبت می‌کنم. باید پاسخگوی این حادثه باشد.

 اگر نمی‌توانید در مدار قانون وظیفه‌تان را انجام دهید بهتر است بروید!"

همچنین جلال رشیدی کوچی در توییتی نوشت: «ضمن ارادتی که به آقایان وحیدی و سجادی وزرای محترم کشور و ورزش دارم، روز یک‌شنبه ۱۴ فروردین، در مورد اتفاقات تلخ ورزشگاه مشهد سوال خود را مطرح خواهم کرد. باید یکبار برای همیشه بساط این رفتارهای ناپسند که باعث از بین رفتن اعتماد و ایجاد دستاویز برای ضد انقلاب می‌شود، جمع شود.»

IMG_20220330_105752_261

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر