کد خبر: 129503
A

پرویز سروری: آقای چمران انشالله هرچه زودتر از ICU خارج می شوند/ دشمن میخواهد با سیاه نمایی عملکرد رو به رشد شهرداری دیده نشود

نائب رئیس شورای شهر تهران گفت: استراتژی دشمن سیاه نمایی است و کوچک ترین ضعف را مطرح و بزرگ کرده و در قلوب مردم یاس و ناامیدی ایجاد می‌کند تا عملکرد رو به رشد دولت و مجلس انقلابی و شهرداری دیده نشود.

پرویز سروری: آقای چمران انشالله هرچه زودتر از ICU خارج می شوند/ دشمن میخواهد با سیاه نمایی عملکرد رو به رشد شهرداری دیده نشود

به گزارش دیده بان ایران؛ پرویز سروری، نایب رییس شورای شهر تهران در پنجاه و پنجمین جلسه صحن شورا با اشاره به آخرین وضعیت مهدی چمران گفت: الحمدلله حال عمومی مهندسی چمران رو به بهبود است و اخبار خوبی در این زمینه می رسد و انشالله هرچه زودتر از آی سی یو خارج و به بخش منتقل می شوند.

او گفت: امسال توفیق بزرگی داشتیم و سال نو را با ایتام آغاز کردیم. شهرداری برای حدود ۵۰۰ نفر از ایتام و کودکان کار برنامه های مختلفی  در نظر گرفته بود و سال نو را در کنار  این کودکان آغاز کردیم. امیدواریم به روزی برسیم که کودک کاری نداشته باشیم و ایتام احساس نکنند که پدر ندارند.

سروری همچنین از برنامه شهرداری در این روز تشکر کرد.

نایب رییس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به بیانات مقام رهبری در نخستین دقایق آغاز سال ۱۴۰۱ گفت: همه ما باید بیانات ایشان را به عنوان سرلوحه کار قرار دهیم و در تمام سال آن را مرور کنیم.محوری ترین حرف ایشان این بود که برآیند کار از جریان انقلاب را راضی کننده می بینند و دولت مردمی توانسته بر مشکلات فایق آید و باید در مسیر امیدبخشی حرکت کنند.

سروری افزود:  استراتژی دشمن سیاه نمایی است و کوچک ترین ضعف را مطرح و بزرگ کرده و در قلوب مردم یاس و ناامیدی ایجاد می‌کند تا عملکرد رو به رشد دولت و مجلس انقلابی و شهرداری دیده نشود.

او تاکید کرد: وظیفه ما این است که ضمن مطالبه گری منطقی با توجه به مطالبه رهبری جامعه را در مسیر رو به رشد و در جهت امیدبخشی حرکت دهیم. امیدواریم امسال به گونه ای حرکت کنیم که مشکلات رفع شود.

سروری در ادامه با اشاره به تحولات بین المللی گفت: فضای عمومی جامعه بین المللی تغییر و تنش ها از شرق به غرب منتقل شده و کشوری موفق است که بتواند لحظه ها را مدیریت کند. اگر کنشگر فعالی در این عرصه نباشیم مفعول و منفعل خواهیم بود که می تواند منافع ملی را مورد تهدید قرار دهد.

نایب رییس شورای شهر تهران گفت: شرایطی که امروز در جامعه بین المللی به وجود آمده شرایطی را می تواند رقم بزند که سال ۱۴۰۱ سال شکوفایی اقتصاد و تولید دانش بنیان شود‌.در چنین شرایط پیچیده ای نمی شود سنتی کشور را اداره کرد و باید به سمت هوشمندسازی برویم.

او همچنین با اشاره به تحقق بودجه شهرداری در سالی که گذشت، گفت: این خبر خوش را بدهیم که در پایان سال از مرز تحقق بودجه ۳۵ هزار میلیارد عبور کردیم و این نشان می دهد اعتماد عمومی نسبت به تصمیمات شورا و شهرداری در حال افزایش است.

سروری همچنین از برنامه های استقبال از بهار در سطح شهر تشکر کرد و گفت: امیدوارم این برنامه ها هرچه بیشتر اجرایی شود ونشاط اجتماعی در جامعه شکل بگیرد./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر