کد خبر: 129546
A

سردار جوکار: در سفر به مشهد ابعاد حواشی بازی ایران و لبنان را بررسی خواهیم کرد

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از تدوین گزارش این کمیسیون درباره حواشی بازی فوتبال تیم‌های ملی ایران و لبنان خبر داد.

سردار جوکار: در سفر به مشهد ابعاد حواشی بازی ایران و لبنان را بررسی خواهیم کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به دستورکار جلسه عصر امروز(دوشنبه، ۱۵ فروردین) این کمیسیون، گفت: جلسه امروز کمیسیون با حضور وزرای ورزش و جوانان و کشور در راستای مأموریت ویژه رئیس مجلس و به منظور بررسی حواشی ایجاد شده در بازی ایران و لبنان در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: قرار است وزرای ورزش و کشور گزارشی از اتفاقات روی داده پیرامون بازی ایران و لبنان در مشهد به اعضای کمیسیون ارائه دهند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: در صورت کفایت نکردن گزارش وزرای ورزش و کشور در جلسه امروز این کمیسیون، کارگروهی از کمیسیون برای بررسی ابعاد موضوع، سفری به مشهد خواهند داشت.

جوکار تأکید کرد: در سفری احتمالی که برای بررسی ابعاد حواشی بازی ایران و لبنان به مشهد مقدس خواهیم داشت، جلساتی با مسئولان مربوطه برگزار خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌ ابعاد موضوع، گزارشی تهیه و از سوی کمیسیون شوراها تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس خواهد شد./ انا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر