کد خبر: 129636
A

نزاع خانوادگی ۲ کشته و یک زخمی در گناوه برجای گذاشت / قاتل در درگیری با پلیس کشته شد

- رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به اینکه فردی در یک اختلاف خانوادگی در شهرستان گناوه همسر و مادر همسر خود را به قتل رساند گفت: در این درگیری برادر همسر مصدوم و قاتل در درگیری با پلیس کشته شد.

نزاع خانوادگی ۲ کشته و یک زخمی در گناوه برجای گذاشت / قاتل در درگیری با پلیس کشته شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار حیدر سوسنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در گناوه با اشاره به وقوع قتل بامداد امروز در گناوه اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل با اسلحه در گناوه، بلافاصله تیم پلیس آگاهی و مأموران انتظامی گناوه به محل اعزام شدند که در این درگیری مرد 23 ساله به علت اختلافات خانوادگی، به همسر، برادر و مادر همسر خود با یک قبضه کلت کمری شلیک کرده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در این حادثه همسر 16 ساله و مادر همسر 51 ساله به قتل می‌رسند گفت: در جریان این حادثه برادر همسر قاتل مجروح می‌شود که اکنون در بیمارستان گناوه تحت درمان است.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از وقوع این حادثه، طرح مهار در راستای دستگیری قاتل در گناوه و دیلم اجرا شد خاطر نشان کرد: قاتل متواری که قصد خروج از استان بوشهر را داشت، در درگیری و تیراندازی به سمت مأموران انتظامی در ایستگاه بی بی حکیمه شهرستان دیلم و تبادل آتش، مجروح و به علت شدت جراحات کشته شد.

سردار سوسنی یادآور شد: قاتل با همسر و خانواده او اختلافات خانوادگی داشته است که در روز حادثه نیز به همین سبب ، با آنها درگیر شده و با شلیک اسلحه آنان را به قتل رسانده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر