کد خبر: 129722
A

نماینده تهران: داروی جانبازان شیمیایی از ۱۲۰ هزار تومان به ۴۸۰ هزار تومان رسیده است

عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی : اسپری مخصوص بیماران جانبازان شیمیایی قیمت آن از ۱۲۰ هزار تومان به ۴۸۰ هزار تومان افزایش یافته است. دسترسی برای تأمین دارو وجود دارد اما قیمت آن افزایش داشته است.

نماینده تهران: داروی جانبازان شیمیایی از ۱۲۰ هزار تومان به ۴۸۰ هزار تومان رسیده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: شهادت طلبه بزرگوار جهادی در مشهد را تسلیت می‌گویم؛ تیر دشمنان ملت ایران توسط نخبگان مردم و رسانه‌ها به سنگ می‌خورد  که از تفرقه و جدایی جلوگیری می‌کند.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس اظهار کرد: ضرورت انکارناپذیر خدمات سلامت اعم از بهداشت، درمان، دارو و موارد تشخیصی و تعیین تعرفه خدمات سلامت توسط حاکمیت به صورت جامع متناسب و با هماهنگی بین دستگاهی و اجرای قانون برای رعایت امکان پایداری خدمات و حفظ کیفیت خدمات برعهده دولت گذاشته شده است و پدیده منفور زیرمیزی در رابطه با عدم تعیین تعرفه‌ها به شکل واقعی و حقیقی باید جلوگیری شود لذا باید نهادهای تخصصی در این زمینه اخذ و مورد توجه قرار گیرد. اصل (۳) قانون اساسی تأکید بر رعایت عدالت دارد لذا باید هزینه تمام شده طبق اصول سیاست‌های کلی قانون سلامت در تعیین تعرفه‌ها رعایت شود.

وی تصریح کرد: تعرفه‌ها باید رعایت شود و همه ما باید بر سر سفره‌هایی بنشینیم که همه آحاد مردم بر سر آن می‌نشینند؛ مجلس، دولت و دستگاه‌های مختلف نباید تعرفه‌های مختلف داشته باشند، به عنوان مثال در رابطه با اسپری مخصوص بیماران جانبازان شیمیایی قیمت آن از ۱۲۰ هزار تومان به ۴۸۰ هزار تومان افزایش یافته است. دسترسی برای تأمین دارو وجود دارد اما قیمت آن افزایش داشته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر