کد خبر: 129774
A

حال عمومی یکی از طلبه های حادثه حرم امام رضا(ع) چندان مساعد نیست

مدیر بیمارستان شهید کامیاب مشهد گفت: روز گذشته دومین عمل جراحی حجت‌الاسلام دارایی، یکی از مجروحان حادثه حرم مطهر رضوی انجام شده و در حال حاضر حال عمومی ایشان چندان مساعد نیست.

حال عمومی یکی از طلبه های حادثه حرم امام رضا(ع) چندان مساعد نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ دکتر مسعود خانی درخصوص حال عمومی و وضعیت حجت‌الاسلام دارایی اظهار کرد: روز گذشته عمل جراحی دوم حجت‌الاسلام دارایی انجام شده است‌. این عمل، جراحی سنگینی بود و هم‌اکنون حال عمومی ایشان چندان مساعد نیست. تیم پزشکی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا انشاءالله اتفاقات خوبی برای ایشان رقم بخورد.

وی ادامه داد: معمولا تروماهای نافذ شکم به دلیل آسیبی که به روده و معده وارد می‌کند، درمان بیماران را دشوارتر می‌سازد، بر این اساس جراحت‌هایی که به ناحیه شکم حجت‌الاسلام دارایی وارد شده است، تمام سیستم بدنی ایشان را دچار مشکل کرده است.

مدیر بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد افزود: بنابراین ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از تروماهای شکم، به مرور زمان واکنش‌ و عوارض تروما مشخص شده و در نتیجه پلن‌های درمانی تشخیص داده می‌شود. گروه پزشکی تمام تلاش خود را می‌کند و انشاءالله با دعای خیر مردم اتفاقات خوبی برای حجت‌الاسلام دارایی رقم خواهد خورد./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر