کد خبر: 130353
A

واکنش دوباره منطقه آزاد به نامه ممنوعیت حرف زدن یا مدیران: چنین نامه‌ای فقط در سطح اختیار مدیرعامل است

مدیر روابط عمومی منطقه آزاد اروند با تایید ارسال دوباره نامه عضو هیئت مدیره این منطقه به کارکنان، گفت: مدیرعامل موافق صدور این نامه نبوده و معاونان و مدیران باید پاسخگوی کارکنان و ارباب رجوع در هر زمان و مکانی باشند.

واکنش دوباره  منطقه آزاد به نامه ممنوعیت حرف زدن یا مدیران: چنین نامه‌ای فقط در سطح اختیار مدیرعامل است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حمید بحرینی مدیر روابط عمومی منطقه آزاد اروند در واکنش به نامه معاون توسعه مدیریت خطاب به کارکنان منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: در خصوص نامه اخیرا معاون توسعه مدیریت منطقه آزاد که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده باید تاکید کنم که مدیرعامل موافق صدور چنین نامه ای نبوده است.

وی با تاکید بر این‌که چنین نامه‌ای فقط در سطح اختیار مدیرعامل سازمان است، افزود: مدیرعامل منطقه آزاد اروند تاکید کرده که ارباب رجوع و پرسنل محترم در هز زمان و مکان می‌توانند مباحث مد نظر خود را با مدیرعامل، معاونان و مدیران مطرح کنند.

وی ادامه داد: مدیرعامل، معاونان و مدیران منطقه نیز موظف هستند به مسائل اداری و شخصی کارکنان گوش داده و اقدامات لازم در رابطه با آن را انجام دهند.

به گزارش دیده بان ایران، در نامه محمد دلفی معاون معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند آمده است:

«... ضرورت جلوگیری از هرگونه خلل در انجام فعالیت‌های اداری شایسته است کارکنان با امعان نظر به آیین‌نامه انضباطی سازمان و التزام به انضباط اداری از طرح هرگونه موضوع اداری و شخصی در اماکن عمومی سازمان با مدیرعامل محترم، معاونت‌ها و مدیران خودداری کرده و در صورت مشاهده چنین رفتاری که خارج از روال اداری است با افراد خاطر برابر با ضوابط آئین‌نامه انضباطی برخورد خواهد شد.»

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر