کد خبر: 130967
A

سروری: امام می توانست یک روز بهاری را «روز قدس» اعلام کند اما این کار را نکرد

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به روز ایمنی حمل و نقل گفت: پایین بودن کیفیت خودروها زمینه از دست رفتن و مصدومیت هموطنان ما را فراهم می کند و این در شأن ملت ما نیست که اتومبیل های با کیفیت و استانداردهای پایین داشته باشند.

سروری: امام می توانست یک روز بهاری را «روز قدس» اعلام کند اما این کار را نکرد

به گزارش دیده بان ایران؛ پرویز سروری نائب رییس شورای شهر تهران در ابتدای جلسه شصت و یکم شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: روز قدس که روز تبلور مقاومت در جهان اسلام و بشریت است را تبریک می گویم. چند سالی بود که به علت کرونا راهپیمایی قدس انجام نمی شد و امسال این امکان فراهم شده که این راهپیمایی برگزار شود.

او ادامه داد: اینکه روز قدس را امام در آخرین روز جمعه ماه رمضان اعلام کردند پیام روشنی داشت چرا که مقاومت و عبور از سختی ها راه رسیدن به پیروزی است.

سروری گفت: البته امام می توانست یک روز بهاری را روز قدس در نظر بگیرد اما یک روز سخت و در پایان رمضان که نیروها تحلیل رفته در نظر گفت تا مردم این پیام را دریافت کنند که قدس بدون پذیرش سختی ها و عبور از سختی ها پیروز نخواهد شد و امروزه روز قدس به یکی از دغدغه های مهم متجاوزین صهیونیستی تبدیل شده است.

نایب ریس شورای شهر تهران گفت: اخلاص و باورهای الهی که در وجود امام تجلی کرد باعث شد چشم انداز روشنی را برای ملت فلسطین رقم بزند و انشالله ملت ما یکبار دیگر حمایت قاطع خود را از ملت فلسطین اعلام خواهند کرد.

سروری در ادامه با اشاره به روز ایمنی حمل و نقل گفت: رسیدن به ارتقا ایمنی قطعا باید با استانداردسازی راه ها و‌ وسایل نقلیه شکل بگیرد. پایین بودن کیفیت خودروها زمینه از دست رفتن و مصدومیت هموطنان ما را فراهم می کند و این در شأن ملت ما نیست که اتومبیل های با کیفیت و استانداردهای پایین داشته باشند.

او ادامه داد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند که باید کیفیت خودروها ارتقا یابد و  مرگ یک نفر هم ضایعه بزرگی است انشالله این موضوع مدنظر همه عزیزان قرار گیرد.

سروری با اشاره به توقع شورای شهر از شهرداری گفت: در تهران توقعی که شورای شهر از شهرداری دارد این است که با شناسایی نقاط حادثه خیز و اصلاح و بهبود کیفیت معابر زمینه های رسیدن به یک استاندارد قابل قبول را فراهم کند.

او ادامه داد: همینکه براساس گزارش پلیس راهبر اعلام شد نسبت به سال گذشته کاهش مرگ و میر و مصدومان را داشتیم نشان می دهد اصلاح معابر و تقویت فرهنگ عبور و مرور راه حل های مناسبی است که شورا و شهرداری بر آن تاکید خواهند کرد.

سروری تاکید کرد: باید به سمتی برویم که مدل حمل و نقل را از شخصی به عمومی تغییر دهیم و این جز توسعه وسایل نقلیه عمومی امکان پذیر نیست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر