کد خبر: 131103
A

نیروی انتظامی پاسخ مردم سراوانِ گیلان را با «گاز اشک‌آور » داد

خبرهای رسیده حاکی از این است که برخی از اهالی روستای سراوان صبح امروز در اعتراض به دفن انبوه زباله در این منطقه برای چندمین روز متوالی تجمع کردند.

نیروی انتظامی پاسخ مردم سراوانِ گیلان را با «گاز اشک‌آور » داد

به گزارش دیده بان ایران؛ از ساعتی قبل تجمع اعتراض‌آمیز اهالی روستای سراوان گیلان با دخالت نیروی انتظامی به خشونت کشیده شد.

خبرهای رسیده حاکی از این است که برخی از اهالی روستای سراوان صبح امروز هشت اردیبهشت در اعتراض به دفن انبوه زباله در این منطقه برای چندمین روز متوالی تجمع کردند.

بر اساس ویدئوهای منتشرشده از آغاز تجمع این شهروندان، آن‌ها شعارهای مسالمت‌آمیز سر دادند و حتی برخی از آنان به نیروهای پلیس مستقر در منطقه گل اهدا کردند اما ساعتی بعد نیروی انتظامی با گاز اشک آور و تیرهوایی با تجمع کنندگان برخورد کرد.

گفتنی است انتقال و انباشت زباله در حدود ۱۶ هکتار از اراضی جنگلی منطقه سراوان رشت که اخیرا ارتفاع آن به بیش از ۹۰ متر رسیده، سال‌ها است که به معضل بزرگی در این منطقه تبدیل شده است.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان اسفندماه سال گذشته  با حضور در این منطقه گفته بود که «از همین فردا برای رفع مشکل دفن زباله در منطقه باید حرکت جهادی صورت گیرد».

 

دیده بان ایران به صورت مستقل نمی تواند ادعای کاربران و یا مخاطبان را تایید کند و مشخصاً نظرات و اخبار را بازتاب می دهد. نیروی انتظامی گیلان در صورت تمایل می تواند توضیح خود را در این رابطه برای تحریریه دیده بان ایران ارسال نماید.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر