کد خبر: 131276
A

گلایه دبیرخانه شوراى عفاف و حجاب به مجلس از موازی کارها / ۱۰ دستگاه و نهاد مسئول به طور مستقیم با حوزه عفاف و حجاب در ارتباط هستند

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دبیرخانه شورای عفاف و حجاب شورای عالی انقلاب فرهنگی گزارشی از عملکرد دستگاه‌های مرتبط با این حوزه به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه کرد.

گلایه دبیرخانه شوراى عفاف و حجاب به مجلس از موازی کارها /  ۱۰ دستگاه و نهاد مسئول به طور مستقیم با حوزه عفاف و حجاب در ارتباط هستند

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامرضا منتظری در تشریح نشست امروز(شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای جلسه امروز اولویت‌های برنامه‌های کمیسیون فرهنگی برای سال ۱۴۰۱ مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در جلسه بعدی مصادیق آن با جزئیات کامل تعریف شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه جلسه کمیسیون میزبان دبیرخانه شورای عفاف و حجاب و شورای عالی انقلاب فرهنگی بود که این دبیرخانه گزارشی از عملکرد دستگاههاى مرتبط با این حوزه براساس سند جامع عفاف و حجاب ارائه کرد.

 منتظری ادامه داد: طی گزارش ارائه شده توسط دبیرخانه به دلیل ناهماهنگی و عدم انسجام بعضا شاهد موازیکارى دستگاهها در بخش حجاب و عفاف هستیم. همچنین در این گزارش مسئولیت پیگیری، نظارت و جلوگیری از موازی کاری‌ دستگاه‌های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب برعهده وزارت کشور گذاشته شده است و این جلسات در قالب شورای اجتماعی  تشکیل می‌شود. 

 نماینده مردم در مجلس یازدهم  تاکید کرد: در ادامه نشست مصوب شد ۱۰ دستگاه و نهاد مسئول که به طور مستقیم با حوزه عفاف و حجاب در ارتباط هستند و هر یک سهمی را در این حوزه برعهده دارند به کمیسیون دعوت و با ارائه گزارش از عملکرد خود شاهد انسجام و یکپارچگی بیشتر این دستگاهها باشیم.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در پایان این نشست اعضای کمیسیون جزئیات سفر نظارتی به استان گلستان را  مورد بررسی قرار دادند، مصوب شد این سفر از روز ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت ماه با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت این استان به لحاظ فرهنگی، هنری و ظرفیت‌های گردشگری به همراه تعدادی از اعضای کمیسیون صورت پذیرد./ سایت دیده بان ایران 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر