کد خبر: 131406
A

۱۵ و ۱۶ اردیبهشت؛ آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۲۲۳ شهرستان برگزار می‌شود

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه در ۲۲۳ شهرستان و ۳۴۶ حوزه امتحانی در سراسر کشور خبر داد.

۱۵ و ۱۶ اردیبهشت؛ آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۲۲۳ شهرستان برگزار می‌شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه در ۲۲۳ شهرستان و ۳۴۶ حوزه امتحانی در سراسر کشور خبر داد.

حسن مروتی با اعلام این خبر گفت: بیش از ۵۹۳ هزار نفر متقاضی نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی هستند که از این تعداد ۵۰۰ هزار و ۴۷ نفر شامل ۳۶۳ هزار و ۸۰۷ نفر زن و ۱۳۶ هزار و ۲۴۰ نفر مرد متقاضی شرکت در آزمون رشته‌های شغلی آموزش و پرورش هستند که آزمون آنها در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: حدود ۹۳ هزار نفر نیز داوطلب رشته‌های شغلی سایر دستگاه‌ها اجرایی در نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی هستند که آزمون آنها در ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

دکتر مروتی با بیان اینکه کارت آزمون استخدامی رشته‌های شغلی آموزش و پرورش روز سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار گرفته است، افزود: این آزمون در ۲۲۳ شهرستان و ۳۴۶ حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار می‌شود و داوطلبان باید بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر