کد خبر: 131598
A

فراخوان حوزه علمیه برای جذب و اعزام طلاب زن به مدارس

متقاضیان تبلیغ در مدارس آموزش و پرورش سراسر کشور می‌توانند با ثبت نام در طرح امین و گذراندن دوره آموزشی به مبلغان این عرصه بپیوندند.

فراخوان حوزه علمیه برای جذب و اعزام طلاب زن به مدارس

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ متقاضیان تبلیغ در مدارس آموزش و پرورش سراسر کشور می‌توانند با ثبت نام در طرح امین و گذراندن دوره آموزشی به مبلغان این عرصه بپیوندند.

ثبت نام جذب مبلغ خواهر برای مدارس امین سراسر کشور تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ادامه دارد.

حداقل سن مبلغان ۲۲ سال و حداکثر ۴۲ سال، اتمام دروس کتبی سطح ۲ حوزه، تجربه و توان تبلیغ دانش‌آموزی در یکی از مقاطع، قبولی در مصاحبه و ارزیابی تخصصی مدارس (پاسخ به احکام‌، شبهات دانش‌آموزی، مشاوره، کلاس‌داری،...) و داشتن فرصت کافی و تعهد به اختصاص حداقل ۶۰ ساعت فعالیت در ماه از شرایط ثبت نام در این طرح است.

از مزایای این طرح می‌توان به توفیق انجام رسالت طلبگی و تبلیغ دانش‌آموزی، پرداخت حق‌الزحمه تبلیغی از سوی معاونت تبلیغ در هر استان، هماهنگی با آموزش و پرورش و معرفی به مدرسه جهت تبلیغ دانش‌آموزی، احتساب سابقه تبلیغی در معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه، فعال شدن پرونده تبلیغی در اداره مبلغان جامعة الزهرا علیهاالسلام برای طلاب این مرکز، استفاده از دوره‌های آموزشی و مهارتی هدفمند و کاربردی، اولویت بکارگیری در سایر طرح‌ها و مناصب فرهنگی تبلیغی در استان محل خدمت و فعال شدن پرونده مرکز خدمات اشاره کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر