کد خبر: 131786
A
در گفت وگو با دیده بان ایران بیان شد:

واکنش وکیل «مهرشاد سهیلی» به اظهارات سخنگوی دستگاه قضاء/ خرمشاهی: به رای صادر شده اعتراض کرده ایم/ شاید در دادگاه تجدیدنظر این مجازات‌ها نقض شود/ میزان جزای نقدی در رای بدوی ۱میلیاردتومان است

وکیل «مهرشاد سهیلی» که از او به عنوان جوان‌ ترین فرمانده قرارگاه جهادی کشور یاد می شود درباره حکم منتشر شده درباره موکلش گفت: در دادگاه تجدید نظر به این موضوع رسیدگی خواهد شد و به احتمال زیاد دادنامه نقض و یا تعلیق شود. تا زمان رای دادگاه تجدیدنظر هیچ چیزی مشخص نیست و اصلاً نمی‌شود در این خصوص صحبت کرد.

واکنش وکیل «مهرشاد سهیلی» به اظهارات سخنگوی دستگاه قضاء/ خرمشاهی:
به رای صادر شده اعتراض کرده ایم/ شاید در دادگاه تجدیدنظر این مجازات‌ها نقض شود/ میزان جزای نقدی در رای بدوی ۱میلیاردتومان است

عبدالمصد خرمشاهی، وکیل مهرشاد سهیلی در واکنش به اظهارات صبح امروز سخنگوی دستگاه قضا درباره حکم دادگاه موکلش به خبرنگار دیده‌بان ایران گفت: این حکم بدوی است و هنوز قطعی نیست. ما نسبت به این حکم اعتراض کردیم و دلایل را در گزارش اعتراض خود لحاظ کرده و ارائه دادیم.

 

وی در ادامه افزود: در دادگاه تجدید نظر به این موضوع رسیدگی خواهد شد و به احتمال زیاد دادنامه نقض و یا تعلیق شود. تا زمان رای دادگاه تجدیدنظر هیچ چیزی مشخص نیست و اصلاً نمی‌شود در این خصوص صحبت کرد.

 

خرمشاهی اظهار کرد: اصلاً شاید در دادگاه تجدیدنظر اکثر مجازات‌ها را تعلیق کردند.

 

این وکیل دادگستری درباره میزان جزای مالی و رد مال نیز خاطرنشان کرد: یک میلیارد جزای نقدی و یک میلیارد رد مال در دادسرا تعیین شده است که باز هم تاکید می‌کنم هیچکدام از این‌ها قطعی نیستند و احتمال دارد در دادگاه تجدیدنظر کاهش و یا نقض شود.

منبع: دیده‌بان ایران- نازیلا معروفیان

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر