کد خبر: 131873
A
در گفت وگو با دیده بان ایران مطرح شد:

هلاله موسویان: روز شنبه صراحتاً به بنده گفتند حکم اعدام «احمدرضا جلالی» را اجرا خواهیم کرد/ امیدواریم تا با کمک سفارت سوئد و اتحادیه اروپا مانع اجرای حکم اعدام آقای جلالی شویم

وکیل مدافع «احمدرضا جلالی» پزشک و پژوهشگر مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه در گفت وگو با دیده بان ایران گفت: تلاش داریم با کمک سفارت سوئد و اتحادیه اروپا مانع از اجرای حکم آقای جلالی شویم.

هلاله موسویان: روز شنبه صراحتاً به بنده گفتند حکم اعدام «احمدرضا جلالی» را اجرا خواهیم کرد/ امیدواریم تا با کمک سفارت سوئد و اتحادیه اروپا مانع اجرای حکم اعدام آقای جلالی شویم

هلاله موسویان، وکیل احمدرضا جلالی زندانی دو تابعیتی محبوس در زندان در واکنش به اظهارات روزگذشته سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با اجرای حکم اعدام آقای جلالی به خبرنگار دیده‌بان ایران گفت: بنده از شنیدن اظهارات سخنگوی قوه بسیار تعجب کردم.

 

وی در ادامه افزود: دو روز پیش آقای خطیب زاده در نشست خبری هفتگی خود گفتند که "در رابطه با حکم آقای جلالی درخواست بازنگری شده است." اما از سوی دیگر سخنگوی دستگاه قضاء از قطعی شدن اجرای حکم خبر می دهد.

 

 

موسویان ادامه داد: روز شنبه که به دادسرا مراجعه کردم صراحتاً به بنده گفتند که حکم را اجرا خواهیم کرد.

 

 وکیل آقای جلالی اظهار کرد: اگر قرار است حکمی هم اجرا شود باید زودتر به ما و خانواده‌شان اطلاع دهند. تا به این لحظه هیچ چیزی به ما نگفته‌اند. ما از آذر 99 در حال تلاش برای متوقف کردن حکم اعدام آقای جلالی هستیم.

 

این وکیل دادگستری خاطرنشان کرد: ما از مبادلات و مناسبات سیاسی میان دولت‌ها خبر نداریم و کار ما فقط پیگیری و انتقال اخبار است.

 

وی افزود: تلاش داریم با کمک سفارت سوئد و اتحادیه اروپا مانع از اجرای حکم آقای جلالی شویم. همسر ایشان در سوئد شبانه‌روز در حال پیگیری هستند امیدوارم تلاش‌ها نتیجه‌بخش باشد و مانع از اعدام این پژوهشگر خوب کشورمان شویم.

منبع: دیده‌بان ایران- نازیلا معروفیان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر