کد خبر: 132577
A

خبرگزاری نزدیک به سپاه: باید جلوی فرهنگ‌سازی حجاب‌استایل‌ها گرفته شود

تاکنون هر چه صحبت بود درباره برخورد با بدحجابان و کم‌حجابان بود اما اکنون یک خبرگزاری اصولگرا خواستار برخورد با کسانی شده که در صنعت مد با محوریت تنوع‌بخشی به حجاب‌ فعالیت می‌کنند.

خبرگزاری نزدیک به سپاه: باید جلوی فرهنگ‌سازی حجاب‌استایل‌ها گرفته شود

به گزارش دیده بان ایران؛ تاکنون هر چه صحبت بود درباره برخورد با بدحجابان و کم‌حجابان بود اما اکنون یک خبرگزاری اصولگرا خواستار برخورد با کسانی شده که در صنعت مد با محوریت تنوع‌بخشی به حجاب‌ فعالیت می‌کنند.

خبرگزاری نزدیک به سپاه نوشته: برخی مزون‌ها و طراحان لباس‌های اسلامی برای جذب هرچه بیشتر مشتری لباس‌ها و چادرهایی تولید می‌کنند که حجاب را از معنا و مفهوم اصلی‌‌آن که پوشیدگی و سادگی است دور کرده است. در این بین حجاب‌استایل‌ها هم دست به خلاقیت زده‌اند.

این خبرگزاری ادامه داده: برای بعضی حجاب استایل‌ها منطق حجاب این است که فقط موهایشان پوشیده باشد و مابقی چیزها چنان اهمیتی ندارد. به قول خودشان خدا ارحم‌الراحمین‌تر از آن است که به این چیزهای کوچک خرده بگیرد.

در ادامه این مطلب آمده است: خرید چادر نگین دار و عبای رنگی اصلا کار اشتباهی نیست اما به مرور زمان این افراد در شبکه‌های اجتماعی با برندسازی و تبلیغات سوء تاثیرات خودشان را بر روی سبک زندگی ایرانی اسلامی خواهند گذاشت.

با توجه به آنچه این خبرگزاری نزدیک به سپاه در زمینه لزوم ممنوع کردن فعالیت حجاب‌استایل‌ها نوشته می‌توان پیش‌بینی کرد که از این پس، بیش گذشته بر استفاده از یک نوع پوشش برای زنان و آثار منفی و سیئات استفاده از پوشش‌های رنگی و متنوع تاکید خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر