کد خبر: 133020
A

پلیس: واحد‌های تخصصی و تشخیص هویت خود را به متروپل آبادان فرستاده‌ایم

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه نیروی انتظامی واحدهای تخصصی خود را به ویژه در بحث تشخیص هویت پای کار آورده است، گفت: اداره تشخیص هویت فرماندهی انتظامی خوزستان کار شناسایی پیکرها را به صورت مستمر انجام می‌دهد.

پلیس: واحد‌های تخصصی و تشخیص هویت خود را به متروپل آبادان فرستاده‌ایم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فرمانده انتظامی خوزستان با تسلیت درگذشت تعدادی از شهروندان آبادان در حادثه ریزش ساختمان متروپل گفت: پلیس در کنار مردم آبادان است.

سردار سید محمد صالحی افزود: پلیس از لحظات اولیه وقوع حادثه، بنا به دستور فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی، با تمام تجهیزات و امکانات پای کار آمده و در صحنه حاضر شده است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در بحث تامین نظم و امنیت محل وقوع حادثه و همچنین تسهیل امور ترافیکی برای تسهیل در تردد واحدهای امدادی به ویژه آمبولانس‌ها و اورژانس حاضر در محل وارد عمل شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه نیروی انتظامی واحدهای تخصصی خود را به ویژه در بحث تشخیص هویت پای کار آورده است، گفت: اداره تشخیص هویت فرماندهی انتظامی خوزستان کار شناسایی پیکرها را به صورت مستمر انجام می‌دهد.

وی افزود: اکنون با توجه به اینکه بخش زیادی از منازل مسکونی محیط پیرامونی محل حادثه به خاطر خطر احتمالی خالی از سکنه هستند، طرح‌های پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت در حال اجرا است.

سردار صالحی گفت: عوامل انتظامی به صورت گشت‌های خودرویی، موتوری و حتی پیاده به صورت محسوس و نامحسوس در محل حضور دارند تا بتوان امنیت خوبی را در منطقه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: پلیس تا پایان این ماموریت بزرگ در کنار مردم خوب آبادان خواهد بود و از تمام ظرفیت‌ها و توان خود استفاده خواهد کرد تا امنیت خوبی در سطح منطقه ایجاد شود.

دوشنبه دوم خرداد بخشی از برج متروپل آبادان ریزش کرد که تاکنون پیکرهای ۲۹ جان باخته از زیر آوار بیرون کشیده شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر