کد خبر: 133119
A

زاکانی: شهروندان به لیست‌ ساختمان‌های ناایمن توجه نکنند

شهردار تهران گفت: لیست ۱۲۹ ساختمان نا ایمن منتشر شده مرجعیت ندارد و مجموعه شهرداری تهران ستاد ویژه ای در رابطه با این ساختمان ها تشکیل داده است.

زاکانی: شهروندان به لیست‌ ساختمان‌های ناایمن توجه نکنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران، در واکنش به انتشار لیستی مبنی بر اسامی ۱۲۹ ساختمان‌های ناایمن شهر تهران اظهار کرد: به هیچ وجه نه برای این لیست منتشر شده و نه برای سایر لیست‌ها مرجعیتی وجود ندارد.

به گزارش مهر، وی با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در خصوص ساختمان‌های ناایمن گفت: در شهرداری تهران ستادی تشکیل شده که خروجی آن ستاد، بازبینی گودها و ساختمان‌های شهر است و امکانی را فراهم می‌کند تا ما بتوانیم در جهت استحکام بناهای موجودی که خدمات ارائه می‌دهند و گودهای خطرناک گام برداریم.

شهردار تهران تصریح کرد: لیست‌هایی که منتشر می‌شوند جز التهاب در جامعه نتیجه دیگری ندارند، خواسته شهرداری از شهروندان این است که توجهی به این لیست‌ها نداشته باشند.

زاکانی با بیان اینکه در مجموعه شهرداری موضوع ساختمان‌های نا ایمن را دنبال می‌کنیم، گفت: در همین راستا از سایر دستگاه‌ها کمک خواسته‌ایم و جلساتی با دادستانی برگزار شده است اما این این موضوعی نیست که در مدت کوتاه جمع آوری شود.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر