کد خبر: 133127
A

سارق گاردریل‌های شهرداری دستگیر شد

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از دستگیری سارق گاردریل‌های شهرداری در بزرگراه شهید بابایی با هوشیاری تیم منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ و تحویل متهم به عوامل کلانتری خبر داد.

سارق گاردریل‌های شهرداری دستگیر شد

به گزارش  دیده بان ایران؛ سردار «محمد حسین حمیدی» ضمن تایید این خبر گفت: در ساعت ۲۳ شب گذشته در مسیر بزرگراه شهید «بابایی» تیم منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ متوجه سرقت گاردریل‌های این بزرگراه توسط سارقی می‌شوند که با سرعت عمل این تیم، سارق دستگیر و به عوامل کلانتری تحویل داده می‌شود.

وی اشاره‌ای به کشف مواد مخدر، موتورسیکلت‌ها و خودروهای سرقتی در سطح معابر نیز اشاره داشت و افزود: با نگاه ویژه و حمایت و پشتیانی صورت گرفته از تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در ماموریت‌ها و در رصدهای شبانه روزی تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در سطح معابر پایتخت خودروها و موتورسیکلت‌های سرقتی نیز کشف و به دست صاحبانشان می‌رسد که آمار روزانه این کشفیات حکایت از تسلط و دقت عمل تیم‌های راهور در این دست جرائم و دستگیری سارقان دارد. قابل ذکر است در مواردی نیز پلیس راهور با استفاده از قانون به کار گیری سلاح این سارقان را زمین گیر و تحویل کلانتری و مراجع ذیربط داده است.

رئیس پلیس راهور تهران در پایان اذعان داشت: شهروندان نیز می‌توانند اینگونه موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و یا به نزدیکترین واحد پلیس اطلاع دهند. رانندگان و شهروندان تهرانی مطلع باشند که تیم‌های پلیس پایتخت با تلاش و پشتکار و با حضور پر رنگ شبانه روزی در جهت ایجاد امنیت و آرامش شهروندان آماده خدمت‌رسانی هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر