کد خبر: 133132
A

زاکانی: پله برقی‌های مستقر عموماً از خارج تهیه شده‌اند اما ما از پله برقی های داخلی استفاده می کنیم، خیلی هم راضی هستیم

شهردار تهران می گوید: اکنون تمام پله‌هایی که به‌کارگیری می‌شوند از نوع پله‌های داخلی هستند و ما خیلی از آن‌ها رضایت داریم

زاکانی: پله برقی‌های مستقر عموماً از خارج تهیه شده‌اند اما ما از پله برقی های داخلی استفاده می کنیم، خیلی هم راضی هستیم

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران با اشاره به فرآیند تعمیر و نوسازی پله برقی‌های پایتخت اظهار کرد: در سطح شهر ۵۰۰ پله برقی وجود دارد که از این تعداد ۲۵۰ پله برقی از رده خارج شده است، ما تا آخر فروردین ماه ۱۰۰ پله برقی را بازسازی کردیم که اکنون فعال هستند.

وی ادامه داد: در این ماه نیز ۱۰۰ پله برقی دیگر فعال شدند و مابقی هم تا ۴۵ روز آینده بازسازی و فعال می‌شوند زیرا لوازم آن باید از خارج تهیه شود. پله برقی‌های مستقر عموماً از خارج تهیه شده‌اند و به طبع برای بازسازی آن باید از مسیری که در ابتدا وارد کشور شده‌اند، اقدام کنیم.

شهردار تهران درباره استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای بازسازی و تولید پله برقی تأکید کرد: اکنون تمام پله‌هایی که به‌کارگیری می‌شوند از نوع پله‌های داخلی هستند و ما خیلی از آن‌ها رضایت داریم

زاکانی درباره طرح‌های شهرداری در غرب و شرق تهران اظهار کرد: ما در غرب، شرق و مرکز تهران طرح‌هایی برای ساخت بزرگراه در دستور کار داریم. طرح بزرگ ما در غرب، ادامه اتوبان یادگار امام و شهید بروجردی تا جاده ساوه است که اکنون در مرحله تملکات و تجهیز کارگاه قرار دارد.

شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد: در شرق تهران هم طرح اتوبان شهید شوشتری را در دستورکار داریم که چیزی در حدود ۱۶/۵ کیلیو متر طول این اتوبان است و ۵/۵ درصد ترافیک شرق تهران و ۱/۵ درصد ترافیک کل تهران را کاهش خواهد داد و این طرح نیز در مرحله تملکات قرار دارد که انشاءالله بعد از تملکات آغاز به کار خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر