کد خبر: 133156
A

انتقاد تند خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات علیه «عنکبوت مقدس»/ زهرا‌امیرابراهیمی در این فیلم می‌خواهد بگوید سعید حنایی با توسل به امام رضا (ع) زنان را به قتل می‌رساند

خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی با انتشار گزارشی درباره به نمایش درآمدن فیلم «عنکبوت مقدس» در جشنواره کن نوشت: نقش زهرا امیرابراهیمی در این فیلم خیالی است.

انتقاد تند خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات علیه «عنکبوت مقدس»/ زهرا‌امیرابراهیمی در این فیلم می‌خواهد بگوید سعید حنایی با توسل به امام رضا (ع) زنان را به قتل می‌رساند

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی با انتشار گزارشی درباره به نمایش درآمدن فیلم «عنکبوت مقدس» در جشنواره کن نوشت: زهرا امیرابراهیمی در این فیلم هم توضیح داد: این بازیگر نقش خبرنگاری را ایفا می‌کند که به‌طور کامل خیالی است و در پرونده واقعی سعید حنایی چنین خبرنگاری حضور نداشته است. این فرد تلاش دارد اینگونه واقعیت را نشان دهد که سعید حنایی با توسل به حضرت رضا (ع) و به‌واسطه باور‌های دینی خود دست به این جنایت‌ها می‌زده است. او تلاش دارد بگوید اسلام، توجیه‌گر این جنس کشتن زن‌های خیابانی است. دروغ بزرگی که در این مسئله وجود دارد همین است که بالاخره سعید حنایی در زمان حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بازداشت و محاکمه شد. پرونده او به‌طور کامل منتشر شد و مسئول رسیدگی به پرونده‌اش هم همین قاضی منصوری معروفی بود که چند سال پیش پرونده خودش هم جنجالی شد. در فیلم «عنکبوت مقدس» نقش این قاضی را نیما اکبرپور از مجریان بی‌بی‌سی فارسی ایفا می‌کند و تلاش شده است تا از آن آدم هم به‌عنوان قاضی پرونده، چهره فردی هم‌راستا با انگیزه‌های سعید حنایی تصویر شود که این یک دروغ مسلم است.

دزفولی با اشاره به اعدام سعید حنایی در سال ۸۰ تأکید کرد: سعید حنایی همان زمان خیلی اصرار داشت که افراد زیادی در جامعه با من هم‌دل و همراستا هستند، اما واقعیت چیز دیگری بود. فیلم «عنکبوت مقدس»، اما با همین نگاه تلاش دارد مردم مشهد را هم تخریب و همراستا با سعید حنایی تصویر کند. گویی شهر مشهد لانه عنکبوتی است که محوریت آن هم نعوذبالله حرم مطهر رضوی است. این در حالی است که در همان زمان بسیاری از مردم مشهد با این پرونده همراهی نکردند و در نهایت هم وقتی به جرم سعید حنایی رسیدگی و پرونده آن بسته شد، دیگر شاهد ادامه این دست جنایت‌ها در شهر مشهد نبودیم. اشاره به همدلی جامعه ایران با این قاتل، یکی دیگر از دروغ‌های بارز فیلم «عنکبوت مقدس» است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر