کد خبر: 133269
A

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان: امروز دشمن با کمک خودی، به انقلاب اسلامی، دین و مقدسات و ارزش‌های ما با زبان "فیلم" ضربه می‌زند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با اشاره به اکران فیلم "عنکبوت مقدس" گفت: قصد دشمن از ساخت آثار موهن، سلب اعتماد و اطمینان مردم به ایمان، دینداری و گرفتن مقدسات از آنها است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان: امروز  دشمن با کمک خودی، به انقلاب اسلامی، دین و مقدسات و ارزش‌های ما با زبان "فیلم" ضربه می‌زند

به گزارش سایت دیده بان ایران: حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان شامگاه جمعه در سومین شب برگزاری جشنواره ملی "آه و آهو" در کاشان، اظهار داشت: امروز اگر دشمن با کمک خودی، به انقلاب اسلامی، دین و مقدسات و ارزش‌های ما با زبان فیلم ضربه می‌زند، هدفش انحراف از مسیر دین است.

وی با تاکید بر این کلام شهید همت که "ببینید دشمن کجا را هدف قرار داده، انتخاب آن همان راه و مسیر اصلی است"، گفت: افتضاح برخی هنرمندان در جشنواره خارجی نشان دهنده امام هراسی و ترس دشمن از ارتباط مردم با امام رضایی است که آنها را زشتی و فساد دور می‌کند.

وی افزود: قصد این افراد از ساخت آثار موهن، سلب اعتماد و اطمینان مردم به ایمان، دینداری و گرفتن مقدسات از آنها است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان یادآور شد: ضربه این افراد خودی به دین، انقلاب، مقدسات و ارزش‌ها مصداق حدیث امام رضا (ع) است که فرمودند «همراهی با دشمنان شیعه بدتر از فتنه دجال در آخر الزمان است».

حجت‌الاسلام بصیرتی تصریح کرد: دشمن امروز جنگ احزاب را برای مقابله با انقلاب اسلامی، راه امام راحل و مقدسات به راه انداخته است تا مردم را از مسیر اصلی خارج و منحرف کند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنی و مخالفت با نظام، نه تنها دشمنی سیاسی بلکه دشمنی با اعتقادات است، خاطر نشان کرد: هم صدایی برخی با دشمن در مبارزه همه جانبه با انقلاب، امام راحل، شهدا و مقدسات، برای انحراف از مسیر است که حتی تا روز ظهور و پس از آن نیز این مبارزه ادامه خواهد داشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر