کد خبر: 133274
A

نماینده مجلس: برخی هنرمندان نان این نظام را می‌خورند و وطن فروشی می‌کنند/ با افرادی که به اینها پرو بال می دهند برخورد کنید

محمد تقی نقد علی نماینده مجلس یازدهم با اشاره به انتشار فیلم عنکبوت مقدس در جشنواره کن گفت: افرادی که به دامن کفروا الحاد پناه برده اند طومار خود را با این عملشان در هم پیچیده‌اند، همانگونه که مردم در فتنه 88 تومار فتنه‌گران را در هم پیچیدند.

نماینده مجلس: برخی هنرمندان نان این نظام را می‌خورند  و وطن فروشی می‌کنند/ با  افرادی که به اینها  پرو بال می دهند برخورد کنید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی نقدعلی در خصوص فیلم عنکبوت مقدس اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید دشمنان می‌خواهند با دهانشان نور خدا را خاموش کنند حال آنکه خداوند متعال آن نور را به اتمام می‌رساند و هرگز نور الهی خاموش نخواهد شد.

محمد تقی نقد علی نماینده مجلس یازدهم با اشاره به انتشار فیلم عنکبوت مقدس در جشنواره کن به تسنیم گفت: همیشه مردم مؤمن و ولایتمدار در اهانت به ساحت مقدس امامان معصوم( ع) توسط دشمنان و معاندان سکوت نخواهند کرد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسانی که نان این نظام را می‌خورند و به دنبال آن اقداماتی ازقبیل وطن فروشی انجام می‌دهند، احساسات مردم را برانگیخته خواهند کرد.

وی گفت: افرادی که به دامن کفروا الحاد پناه برده اند طومار خود را با این عملشان در هم پیچیده‌اند، همانگونه که مردم در فتنه 88 تومار فتنه‌گران را در هم پیچیدند.

حجت الاسلام والمسلمین نقدعلی خاطرنشان کرد: مسئولان فرهنگی در رخداد چنین اتفاقاتی به طور جدی حضور پیدا کنند و با افرادی که به این گروه‌ها پرو بال می‌دهند برخورد قاطعی داشته باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر