telegram.php سامانه «تهران من» همچنان از دسترس خارج است | دیدبان ایران
کد خبر: 133277
A

سامانه «تهران من» همچنان از دسترس خارج است

با گذشت دو روز از اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه اینترانتی (داخلی) شهرداری تهران، استفاده از سامانه " تهران من" از سوی شهروندان مقدور نیست و مشخص نیست چه زمانی این سامانه در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

سامانه «تهران من» همچنان از دسترس خارج است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  با گذشت دو روز از اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه اینترانتی (داخلی) شهرداری تهران، استفاده از سامانه " تهران من" از سوی شهروندان مقدور نیست و مشخص نیست چه زمانی این سامانه در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در روز پنج‌شنبه 12 خرداد 1401 طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به استحضار شهروندان تهرانی می‌رساند، ظهر امروز 12 خردادماه، اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه اینترانتی (داخلی) شهرداری تهران، برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد. فرآیند رفع این اختلال محدود، به سرعت به‌انجام رسید و در حال حاضر سامانه‌های خدمت‌رسانی شهرداری تهران برای بررسی‌های بیشتر فنی توسط سازمان فاوا، موقتاً از دسترس خارج شده است.

در این اطلاعیه آمده بود: سازمان فاوای شهرداری تهران با همکاری نهادهای مسئول در حال بررسی ابعاد موضوع و اقدامات پیشگیرانه برای حفظ کیفیت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان است و ماهیت اخلالگران و شیوه فعالیت آن‌ها، پس از بررسی نهایی توسط نهادهای مسئول اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پس از گذشت دو روز از اختلال در سامانه " تهران من " همچنان استفاده از این سامانه از دسترس شهروندان خارج است.

همچنین بنا بر پیگیری خبرنگار تسنیم از سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران، زمان دقیقی برای استفاده مجدد از سامانه "تهران من" بعد از تعطیلات مشخص نیست و شهروندان نمی توانند از این سامانه استفاده کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر