کد خبر: 133361
A

رئیس قوه قضائیه: رسانه ها درباره «متروپل» دروغ منتشر نکنند/ افراد متدین متوجه باشند با چه ادبیاتی خبر منتشر می کنند

محسنی اژه ای گفت: افراد متدین و وظیفه‌شناس عنایت داشته باشند، خبری که می‌خواهند منتشر کنند، آیا صحت دارد یا نه؟ حتی اگر صحت داشته باشد با چه ادبیاتی باید منتشر کنند و چه کسی از این خبر بهره می‌برد؟ آیا این خبر به تحقق عدالت کمک می‌کند؟ مبادا برای دشمن سوژه‌سازی شود.

رئیس قوه قضائیه: رسانه ها درباره «متروپل» دروغ منتشر نکنند/ افراد متدین متوجه باشند با چه ادبیاتی خبر منتشر می کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، امروز (دوشنبه ۱۶ خرداد) در جریان نشست شورای عالی قوه قضاییه، از برخی رسانه‌های داخلی که "بعضی دروغ‌ها و مطالب خلاف واقع" را درخصوص حادثه متروپل منتشر می‌کنند گلایه کرد و به آنها تذکر داد که مبادا در زمین دشمن بازی کنند.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: افراد متدین و وظیفه‌شناس عنایت داشته باشند، خبری که می‌خواهند منتشر کنند، آیا صحت دارد یا نه؟ حتی اگر صحت داشته باشد با چه ادبیاتی باید منتشر کنند و چه کسی از این خبر بهره می‌برد؟ آیا این خبر به تحقق عدالت کمک می‌کند؟ مبادا برای دشمن سوژه‌سازی شود.

رئیس قوه قضاییه در ادامه مشخصاً به انتشار خبر و تفاسیر خروج یکی از مسئولان سابق استان خوزستان از کشور و سپس بازگشت او به ایران اشاره کرد و گفت: هیچ کدام از مسئولین ذیربط و هیت‌های اعزامی(دولت، مجلس و دادستانی کل کشور) نسبت به فرد مورد اشاره در خصوص فروریختن ساختمان آبادان گزارشی ارائه نداده‌اند و طبیعتاً اقدام قضایی نیز در مورد وی در این خصوص صورت نگرفته است.

رئیس دستگاه قضا در پایان اظهاراتش به بخشی از التهاب‌آفرینی و موج‌سواری رسانه‌های دروغ‌پراکن دشمن درخصوص قضیه فوق‌الذکر اشاره کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر