کد خبر: 133504
A

مدیریت بحران: برخی اجساد مربوط به حادثه قطار طبس - یزد از ریل، قابل شناسایی نیست / قطع دست و پا داشته‌ایم

سید ابوالحسم میرجلیلی، مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان جنوبی درباره علت وقوع حادثه خروج قطار مسافربری از ریل در استان خراسان جنوبی گفت: علت این حادثه در دست بررسی است و پس از مشخص شدن قطعا اعلام خواهد شد.

مدیریت بحران: برخی اجساد مربوط به حادثه قطار طبس - یزد از ریل، قابل شناسایی نیست / قطع دست و پا داشته‌ایم

به گزارش دیده بان ایران؛ سید ابوالحسم میرجلیلی، مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان جنوبی درباره علت وقوع حادثه خروج قطار مسافربری از ریل در استان خراسان جنوبی گفت: علت این حادثه در دست بررسی است و پس از مشخص شدن قطعا اعلام خواهد شد.

 

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از وقوع حادثه با دستور استاندار، تمام دستگاه‌های امدادی و بحران به محل حادثه اعزام شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۱۷ دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه بالگرد امدادی از یزد، خراسان رضوی و خراسان جنوبی به محل حادثه اعزام شده‌اند.

میرجلیلی خاطرنشان کرد: تا این لحظه ۲۵ مصدوم حادثه با ۷ دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهر طبس اعزام شده‌اند و تعداد جراح و ارتوپد از مرکز استان تامین شده است تا امدادرسانی و خدمات‌رسانی به این مصدومان با سرعت انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به شدت جراحت حادثه و اینکه برخی از اجساد هموطنان متاسفانه قابل شناسایی نیست و قطع دست و پا داشته‌ایم تا این لحظه آماری که مدیریت بحران استان تایید می‌کند، تعداد ۷ کشته است که البته این آمار ممکن است افزایش پیدا کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر