کد خبر: 133510
A
در گفت وگو با دیده‌بان ایران بیان شد:

روابط عمومی وزارت راه: «رستم قاسمی» شخصاً درباره حادثه قطار طبس - یزد با رسانه ها صحبت می کند

قطار مسافربری طبس - یزد ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه - ۱۸ خرداد - در کیلومتر ۵۰ محور طبس - یزد (ایستگاه مزینو) بر اثر برخورد با بیل مکانیکی از ریل خارج شد؛ این حادثه بر اساس اعلام فرماندار طبس تاکنون ۱۷ فوتی داشته و هلال احمر تعداد مصدومان را ۵۰ نفر اعلام کرده است.

روابط عمومی وزارت راه: «رستم قاسمی» شخصاً درباره حادثه قطار طبس - یزد با رسانه ها صحبت می کند

امین کیانی، مدیر روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در پاسخ به سوال خبرنگار دیده‌بان ایران در خصوص علت خارج شدن قطار مشهد به یزد از ریل گفت: آقای رستمی، وزیر راه و شهرسازی در محل حادثه هستند و خود ایشان در حال بررسی علت و چرایی این حادثه هستند.

وی اضافه کرد: بنده اجازه صحبت کردن در خصوص این حادثه را ندارم؛ خود آقای وزیر در خصوص جزئیات علت این حادثه، با رسانه‌ها صحبت خواهند کرد!

لازم به ذکر است که امین کیانی، مدیر روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی تلفن را بر روی خبرنگار قطع کرده و تماس‌های بعدی را بی پاسخ گذاشت!

گفتنی است  قطار مسافربری طبس - یزد ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه - ۱۸ خرداد - در کیلومتر ۵۰ محور طبس - یزد (ایستگاه مزینو) بر اثر برخورد با بیل مکانیکی از ریل خارج شد؛ این حادثه بر اساس اعلام فرماندار طبس تاکنون ۱۷ فوتی داشته و هلال احمر تعداد مصدومان را ۵۰ نفر اعلام کرده است.

به گفته سید ابوالحسن میرجلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی، با توجه به شدت جراحت برخی مصدومان و اینکه هویت برخی از اجساد قابل شناسایی نیست.

 

 

منبع: دیده‌بان ایران- نازیلا معروفیان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر