کد خبر: 133616
A

الحاق ۳۰۰ میلیارد تومان تجهیزات جدید به یگان‌های عملیاتی پلیس / تحویل ۵۲۷ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت به پلیس

جانشین فرمانده کل انتظامی اعلام کرد: ۳۰۰ میلیارد تومان تجهیزات جدید به یگان‌های عملیاتی تحویل می‌شود و بخشی از این تجهیزات ضمن کمک به ارتقاء تحرک عملیاتی، باعث «خودحفاظتی» نیرو‌های پلیس در صحنه‌های ماموریتی می‌شود.

الحاق ۳۰۰ میلیارد تومان تجهیزات جدید به یگان‌های عملیاتی پلیس / تحویل ۵۲۷ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت به پلیس

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: تقویت پلیس به منزله تقویت امنیت کشور است

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی در حاشیه الحاق تجهیزات به یگان‌های عملیاتی فراجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: الحاق تجهیزات به یگان‌های عملیاتی فراجا با هدف تقویت توان و بنیه عملیاتی پلیس همواره در دستور کار بوده و امروز نیز شاهد الحاق تجهیزات نوین به برخی از یگان های عملیاتی فراجا هستیم.

وی با بیان اینکه تقویت پلیس به منزله تقویت امنیت کشور است، ادامه داد: در طول دو سال گذشته 7 مرحله الحاق تجیهزات به یگان های عملیاتی فراجا متناسب با نیازهای ماموریتی پلیس‌ها و رده‌های تخصصی صورت گرفته و امروز نیز همزمان با ایام دهه کرامت و در آستانه ولادت باسعادت امام رضا (ع) شاهد برگزاری مراسم دیگری از الحاق تجهیزات به یگان های عملیاتی هستیم که 527 دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت وارد چرخه عملیاتی برخی پلیس‌ها می‌شود.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه الحاق تجهیزات به‌روز قطعا به ارتقاء تحرک عملیاتی پلیس در صحنه های ماموریتی کمک شایانی می کند تصریح کرد: این الحاق تجهیزاتی مژده ای برای دوستداران پلیس و امنیت کشور، همکاران و خانواده‌هایشان است چرا که این تجهیزات به اجرای هر چه بهتر ماموریت ها می انجامد؛ در عین حال با وجود ارتقاء استاندارد و ایمنی تجهیزات، شاهد خسارات کمتر جانی به همکاران خواهیم بود.

جانشین فرمانده کل انتظامی اعلام کرد: امروز 300 میلیارد تومان تجهیزات جدید به یگان‌های عملیاتی تحویل می‌شود و بخشی از این تجهیزات ضمن کمک به ارتقاء تحرک عملیاتی، باعث «خودحفاظتی» نیروهای پلیس در صحنه های ماموریتی می شود.

سردار رضایی ادامه داد: بخش اعظمی از این تجهیزات ساخت داخل و بومی سازی شده است و برای تولید آن از دانش و تخصص نخبگان درون سازمانی بهره برده ایم.

وی با بیان اینکه تحول خوبی را در حوزه پشتیبانی آمادی از پلیس های تخصصی و عملیاتی شاهدیم ادامه داد: با توجه به ماهیت ماموریتی انتظامی برای تامین نظم و امنیت در کشور، این مجموعه هم انسان محور و هم تجهیزات محور است؛ بنابراین ضمن اینکه ارتقاء دانش و مهارت نیروهای پلیس را یک اولویت اساسی و مهم می دانیم بر تجهیز امکاناتی پلیس های تخصصی نیز تاکید داریم و برگزاری این آیین رونمایی در تداوم الحاق تجهیزات گذشته، بیانگر این مهم است.

سردار رضایی با بیان اینکه مردم با دیدن پلیس مجهز احساس خرسندی و رضایت دارند تصریح کرد: تجهیز امکاناتی پلیس به توسعه امنیت منتج می شود، هر چند در این موضوع تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله داریم اما انصافا اقدامات خوبی در زمینه پشتیبانی تجهیزاتی و آمادی از پلیس های تخصصی و یگان های عملیاتی صورت گرفته و این روند و روال به جد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مطابق فرمایش و تدبیر مقام معظم رهبری در برنامه هفتم توسعه مسئله محور حرکت می کنیم، بیان داشت: انشاالله با برنامه ریزی و پشتیبانی دولت و مجلس شورای اسلامی، در برنامه هفتم توسعه شاهد جهش مناسبی در تامین نیازهای میدانی و عملیاتی پلیس باشیم.

سردار رضایی در ادامه درباره اقدامات فرماندهی انتظامی برای کاهش تصادفات و جانباختگان جاده ای عنوان کرد: همان طور که می دانید مولفه هایی چون جاده، خودرو، راننده و ... در وقوع تصادفات سهم و نقش دارند؛ مجموعه انتظامی با شناسایی نقاط حادثه خیز و تلاش برای رفع این نقاط در کنار سایر اقدامات، ماموریت خود را برای کاهش تصادفات و جان باختگان جاده ای به جد دنبال می کنند.

وی افزود: در هر حال تقویت زیرساخت های جاده ای در کنار تولید خودروهای ایمن و همچنین رعایت مقررات و قوانین رانندگی توسط رانندگان یک اصل اساسی در کاهش تصادفات و جان باختگان جاده ای است و مجموعه انتظامی برای تحقق این مهم یعنی کاهش تصادفات و جان باختگان جاده ای تمرکز و تلاش حداکثری دارد اما شایسته است که همه دستگاه های مسئول در این حوزه پای کار باشند و سهم و نقش خود را ایفا کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر