کد خبر: 133711
A

واکنش ضرغامی به تعطیلی کاخ سعدآباد: عذرخواهی می‌کنیم

عزت‌الله ضرغامی در واکنش به تعطیلی سه روزه کاخ سعدآباد به دنبال اجرای مراسم تشریفات برای نیکلاس مادورو ـ رییس‌جمهور ونزوئلا ـ از گردشگران داخلی و خارجی به این خاطر عذرخواهی کرد.

واکنش ضرغامی به تعطیلی کاخ سعدآباد: عذرخواهی می‌کنیم

به گزارش دیده بان ایران؛ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در توئیتر نوشت: «تعطیلات کاخ موزه سعدآباد و اوج آن در این هفته به دلیل مراسم رسمی تشریفات رؤسای جمهوری میهمان است. به نظرات کارشناسان حفاظت احترام می‌گذاریم، ولی به این میزان سختگیری اعتقاد نداریم و از همه گردشگران داخلی و خارجی عذرخواهی می‌کنیم.»

بنا بر آنچه پیش‌تر مسؤولان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفته‌اند «تولیت دو کاخ در مجموعه سعدآباد، یعنی کاخ فریده دیبا (مادر فرح دیبا) و کاخ ملکه‌ مادر به عهده نهاد ریاست‌جمهوری است و این نهاد برای پذیرایی مهمانان خود از کاخ ملکه‌ مادر (معروف به ساختمان جمهور) استفاده می‌کند.

واکنش ضرغامی به تعطیلی کاخ سعدآباد: عذرخواهی می‌کنیم

کاخ سعدآباد از روز جمعه ۲۰ خردادماه تا پایان روز یکشنبه ۲۲ خردادماه به مدت سه روز به طور کامل تعطیل شده است که به دنبال سفر رییس‌جمهور ونزوئلا و هیأت سیاسی و اقتصادی همراه او به ایران اتفاق افتاده است. سعدآباد در روزهای هشتم و نهم خرداد ماه نیز به منظور اجرای مراسم استقبال از رییس‌جمهور تاجیکستان تعطیل شده بود.

فعالیت این کاخ از روز دوشنبه ازسرگرفته می‌شود. ساعت بازدید از مجموعه کاخ های سعدآباد از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ عصر است.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر