کد خبر: 133842
A

مدیریت بحران فارس: نشت مخزن کارخانه کربنات سدیم مهار شد/۱۱۹ نفر مصدوم شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس:حادثه کارخانه ١١٩ مصدوم داشت. در این حادثه یکی از مخازن کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد دچار نشتی شد. مصدومان این حادثه بیشتر در زمینه های تنفسی ناشی از گاز نیتروژن آسیب دیدند که این گاز خطری ندارد.

مدیریت بحران فارس: نشت مخزن کارخانه کربنات سدیم مهار شد/۱۱۹ نفر مصدوم شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از پایان عملیات اطفاء و مهار نشتی و لکه گیری توسط نیروهای آتش نشان در کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد خبر داد.

خلیل عبداللهی ضمن یادآوری اینکه عصر دیروز دوشنبه ۲۳ خرداد، یکی از مخازن گاز کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد دچار حادثه شد، به ایسنا گفت: این حادثه ١١٩ مصدوم داشت که خوشبختانه حال عمومی همه آنها مطلوب گزارش شده است.

او عنوان کرد: در این حادثه یکی از مخازن کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد دچار نشتی شد که با حضور سریع و به موقع ضمن انجام عملیات برای متوقف کردن نشت گاز، نسبت به انتقال مصدومان به مراکز درمانی اقدام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: مصدومان این حادثه بیشتر در زمینه های تنفسی ناشی از گاز نیتروژن آسیب دیدند که این گاز خطری ندارد.

عبداللهی همچنین خاطرنشان کرد: با تلاش عوامل راهداری و انتظامی محور فیروزآباد به شیراز نیز بازگشایی شد و هم اینک تردد عادی برقرار است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر