کد خبر: 133943
A

دادستان شهریار: علت فوت افراد در آتش سوزی سفره خانه اندیشه، خفگی بود نه سوختگی / این سفره خانه در زیر زمین قرار داشت؛ ۱۵ پله به طرف پایین می‌خورد

حمید عسگری پور دادستان شهریار گفت: در آتش سوزی رستورانی در شهر اندیشه هفت نفر بر اثر استنشاق دود و گازهای سمی و در نهایت خفگی کشته شده اند و دچار سوختگی نشده اند.

دادستان شهریار: علت فوت افراد در آتش سوزی سفره خانه اندیشه، خفگی بود نه سوختگی / این سفره خانه در زیر زمین قرار داشت؛ ۱۵ پله به طرف پایین می‌خورد

به گزارش دیده بان ایران؛ دادستان شهریار گفت: در آتش سوزی رستورانی در شهر اندیشه هفت نفر بر اثر استنشاق دود و گازهای سمی و در نهایت خفگی کشته شده اند و دچار سوختگی نشده اند.

 

حمید عسگری پور افزود: حادثه آتش سوزی حوالی ساعت ۲۰ دیشب در سفره خانه سنتی چتر شهرک مریم شهر اندیشه رخ داد.

وی یادآور شد: این سفره خانه در زیر زمین قرار داشت و نزدیک به ۱۵ پله به طرف پایین می خورد.

عسگری اظهار داشت: تمامی دیوارها و اشیای موجود در این رستوران قابلیت اشتعال را داشت و مراسم تولد نیز در نزدیکی پل ها و خروجی سفره خانه در حال برگزاری بود که حادثه رخ داد.

دادستان شهریار گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد یک بادکنک حاوی گاز هلیوم دچار انفجار و اشتعال و در نهایت منجر به انتقال آتش سوزی در سطح رستوران شده است.

وی خاطر نشان کرد: پس از شعله ور شدن فضا، حاضران به سمت انتهای رستوران تا نزدیکی آشپزخانه فرار می کنند ولی در نهایت در همین نقطه بر اثر خفگی جان خود را از دست می دهند.

عسگری پور ادامه داد: جنازه سه کودک خردسال، سه زن و یک مرد میانسال در حالیکه دچار خفگی شده اند پیدا شد، گرچه آثار سوختگی روی آنان بسیار خفیف بود.

دادستان شهریار با بیان اینکه جزئیات این موضوع در دست بررسی است از خروج ۲ خانم در حین وقوع حادثه از رستوران و نجات آنان خبر داد.

وی اضافه کرد: هویت همه افراد مصدوم و کشته شده در این حادثه کاملا پیداست اولیای دم فوت شدگان در محل حضور دارند و تمامی همسایگان رستوران نیز این افراد را می شناختند.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر