کد خبر: 134551
A

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه خبر داد؛ اعزام ۵۰۰ مبلغ به مدارس قم برای نهادینه کردن عفاف و حجاب در میان دانش آموزان/امسال در ۲۰ هزار مدرسه "طرح امین" را اجرا می کنیم

حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه: با اشاره به اثرگذاری اجرای طرح امین در وضعیت حجاب و عفاف جامعه، گفت: ما در ابتدای سال تحصیلی سال گذشته ۴ هزار مدرسه را تحت پوشش داشتیم، الان ۱۰ هزار مدرسه را پوشش داده ایم و تا اول مهر آمار مدارس طرح امین در سراسر کشور ۲۰ هزار مدرسه خواهد بود.

 معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه خبر داد؛ اعزام ۵۰۰ مبلغ به مدارس قم برای نهادینه کردن عفاف و حجاب در میان دانش آموزان/امسال در ۲۰ هزار مدرسه "طرح امین" را اجرا می کنیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه با اشاره به تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: ما آمادگی جذب مبلغ برای پوشش حداکثری مکان های تبلیغی را داریم و با اصلاح طرح هجرت ۳۲ نوع اعزام را تعریف کردیم که هر نوع تبلیغ که در استان لازم باشد آمادگی حمایت را داریم.

ملانوری ، با اشاره به اثرگذاری اجرای طرح امین در وضعیت حجاب و عفاف جامعه، گفت: ما در ابتدای سال تحصیلی سال گذشته ۴ هزار مدرسه را تحت پوشش داشتیم، الان ۱۰ هزار مدرسه را پوشش داده ایم و تا اول مهر آمار مدارس طرح امین در سراسر کشور ۲۰ هزار مدرسه خواهد بود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه ما الان ۱۳ هزار طلبه را مصاحبه گرفتیم و برای حضور در مدارس آموزش داده ایم، افزود: مدارس طرح امین در سایر استان ها سقف معینی دارند ولی استان قم سقف ندارد و تمامی مدارسی که آمادگی داشته باشند می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

بنابر گزارش دیده بان ایران، ملانوری با بیان اینکه برای افزایش کیفیت طرح امین چهار معاون و مشاور وزیر آموزش و پرورش در شورای سیاستگذاری علمی فرهنگی طرح امین حضور دارند، افزود: از نظر تربیتی، امر به معروف و نهی از منکر، تبلیغ دین و کاهش آسیب های اجتماعی این طرح موفق خواهد بود و یکی از محور های اساسی طرح تربیتی امین نهادینه کردن عفاف و حجاب در میان دختران است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین ملانوری، ادامه داد: بستر دیگری که می شود در حوزه علمیه برای کاهش آسیب های اجتماعی و تبلیغ دین از آن استفاده کرد تبلیغ اینترنتی است که در سال های اخیر فعال شده و ما در سال گذشته ۱۷۰ مبلغ تولید کننده محتوا داشتیم و امسال تعداد این مبلغان به ۵۰۰ نفر خواهد رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، افزود: ما آمادگی داریم تابستان اولیاء را در مدارس جمع کنیم و نهادهای حوزوی مبلغ اعزام کنند تا برنامه فرهنگی داشته باشیم.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر