کد خبر: 134600
A

ستاد امر به معروف خبر داد؛ نظارت نامحسوس بر وضعیت عفاف و حجاب در بانک‌ها و بیمه‌ها

جعفرصادق منش رئیس قرارگاه ۲۱ تیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: در شرایطی که صدها باند سازمان یافته در حال ترویج بی حجابی و بی عفتی در کشور هستند، هرگونه بی توجهی یا تضعیف برنامه های ایجابی و سلبی برای اصلاح این روند، بازی در زمین مهاجمان به حریم اخلاق عمومی است.

ستاد امر به معروف خبر داد؛ نظارت نامحسوس بر وضعیت عفاف و حجاب در بانک‌ها و بیمه‌ها

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ جعفرصادق منش رئیس قرارگاه ۲۱ تیر و قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جلسه توجیهی تشکلهای نظارت نامحسوس بر وضعیت عفاف و حجاب در دفاتر بیمه مناطق ۲۲ گانه تهران  گفت: امروز مساله حجاب و عفاف یک مساله فردی با انگیزه های تبرج و خود نمایی برخی بانوان نیست تا بگوییم ورود به حوزه منکرهای عمومی و اجتماعی بر آن ترجیح دارد، چون روند کنونی عفاف و حجاب بنیانهای امنیت اخلاقی،  روابط اصیل اجتماعی و  سلامت روانی جوانان ما را هدف گرفته است و بدون حل این معضل حل سایر معضلات ناشدنی است. چرا که بی عفتی و بی بندوباری سم مهلک روحیه کار و تلاش و شکوفایی و پیشرفت یک کشور است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ رئیس قرارگاه ۲۱ تیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود: مردم و تشکلهای فراگیر مردمی در سراسر کشور مهمترین سرمایه و بازوی ستاد برای هرگونه نقش آفرینی ستاد برای احیای دو فریضه، از بین بردن روحیه بی تفاوتی، گشت ارشاد مسئولان و مبارزه به بی عدالتی و فسادهای کلان و خرد مدیران و غیر آنهاست.

در پایان این جلسه پس از ارایه گزارش کلی نظارت نامحسوس بر وضعیت عفاف و حجاب در بانکهای تهران بزرگ و  تبیین ماموریت تیمها و نحوه عمل هر یک از آنها، اعلام شد که عملیات نظارت نامحسوس بر بیمه ها از روز شنبه آغاز می شود.

گفتنی است که قرارگاه ۲۱ تیر به منظور بهبود شاخصهای عفاف و حجاب در دستگاههای دولتی و تحت نظارت دولت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده و از بهمن سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر