کد خبر: 134929
A
در گفت وگو با دیده‌بان ایران مطرح شد:

واکنش عضو عضو کمیسیون آموزش مجلس به گزارش روزنامه اعتماد درباره تقلب و رانت در کنکور سراسری؛ اگر ادعای خودشان را ثابت نکنند با آنها برخورد خواهیم کرد! / چون اکثریت مجلس «انقلابی» هستند به همین دلیل روزنامه اعتماد چنین ادعاهایی را نشر می‌دهد

احمدحسین فلاحی، عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتشار گزارشی مبنی بر «پیرو تقلبی گسترده در کنکور سراسری علوم تجربی ۱۴۰۰ که صدها نفر را به رشته‌های پزشکی، دندان‌پزشکی و داروسازی دانشگاه‌های برتر دولتی رسانده و کار به امتحان دوباره سازمان سنجش، ده‌ها شکایت قضایی و چندین جلسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی هم رسیده اما نتیجه نتوانسته معترضان به تقلب را راضی کند.» به سایت دیده‌بان ایران گفت:: روزنامه اعتماد که وضع‌اش مشخص است، این روزنامه گرایش و دیدگاه‌هایی خلاف مجلس انقلابی دارد و به همین دلیل عادی است این چنین ادعاهایی را مطرح کند!

واکنش عضو عضو کمیسیون آموزش مجلس به گزارش روزنامه اعتماد درباره تقلب و رانت در کنکور سراسری؛  اگر ادعای خودشان را ثابت نکنند با آنها برخورد خواهیم کرد! / چون اکثریت مجلس «انقلابی» هستند به همین دلیل روزنامه اعتماد چنین ادعاهایی را نشر می‌دهد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه اعتماد امروز در گزارشی نوشت: پیرو تقلبی گسترده در کنکور سراسری علوم تجربی ۱۴۰۰ که صدها نفر را به رشته‌های پزشکی، دندان‌پزشکی و داروسازی دانشگاه‌های برتر دولتی رسانده و کار به امتحان دوباره سازمان سنجش، ده‌ها شکایت قضایی و چندین جلسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی هم رسیده اما نتیجه نتوانسته معترضان به تقلب را راضی کند.(متن گزارش) 

احمدحسین فلاحی، عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتشار گزارشی مبنی بر «پیرو تقلبی گسترده در کنکور سراسری علوم تجربی ۱۴۰۰ که صدها نفر را به رشته‌های پزشکی، دندان‌پزشکی و داروسازی دانشگاه‌های برتر دولتی رسانده و کار به امتحان دوباره سازمان سنجش، ده‌ها شکایت قضایی و چندین جلسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی هم رسیده اما نتیجه نتوانسته معترضان به تقلب را راضی کند.» به  سایت دیده‌بان ایران گفت: بنده از این قضیه به هیچ عنوان اطلاعی ندارم اما تا به الان که بنده مجلس و در کمیسیون آموزش بوده‌‌ام چنین خبری به هیچ عنوان مطرح نبوده است!

این نماینده مجلس در ادامه افزود: آن کسی که این ادعا را مطرح کرده است، روزنامه اعتماد است! بنابراین این روزنامه باید اسناد و مدارک خود را منتشر کند؛ قطعا ما نمایندگان مجلس هم با کسانی که از رانت استفاده کرده‌اند برخورد خواهیم کرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی همچنین درباره دلایل انتشار گزارش به دیده ایران گفت: روزنامه اعتماد که وضع‌اش مشخص است، این روزنامه گرایش و دیدگاه‌هایی خلاف  مجلس انقلابی دارد و به همین دلیل عادی است این چنین ادعاهایی را مطرح کند!

احمدحسین فلاحی در پایان ضمن اشاره به این نکته که اگر روزنامه اعتماد نتواند ادعای خودش را اثبات کند با او برخورد خواهیم کرد، گفت: این ادعاها نمی‌تواند خیلی صحت داشته باشد؛این روزنامه اگر سند و مدرکی دارد، بسم‌الله اگر نه که ما هم جواب آن‌ها را خواهیم داد و قطعا با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

 

منبع: سایت دیده‌‌بان ایران- نازیلا معروفیان

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر