کد خبر: 135532
A

شهردار رشت عزل شد

هشت عضو شورای اسلامی شهر رشت از پاسخ‌های مکتوب علوی شهردار رشت قانع نشدند و وی از سمت خود برکنار شد.

شهردار رشت عزل شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هشت عضو شورای اسلامی شهر رشت از پاسخ‌های مکتوب علوی شهردار رشت قانع نشدند و وی از سمت خود برکنار شد.

هشت عضو شورای شهر رشت پیش از ظهر امروز در جلسه استیضاح شهردار رشت، از توضیحات مکتوب سیدامیرحسین علوی قانع نشدند و استیضاح وی رأی آورد و از سمت شهردار رشت برکنار شد.

شهردار رشت در جلسه‌ای با ارائه مستندات برای پاسخگویی در صحن شورا حضور یافته بود که تعدادی از اعضای شورا از پاسخ‌های وی قانع نشده بودند و قرار بود مجدداً در صحن شورا به سوالات اعضایی که قانع نشدند پاسخ دهد که دو جلسه به‌طور متوالی لغو شد.

پس از آن جلسه بعدی استیضاح شهردار برگزار شد و در جلسه امروز، شهردار رشت پاسخ‌های خود را به‌صورت مکتوب ارائه کرد و در پایان از 11 رای مأخوذه، 8 عضو شورای شهر رشت از پاسخ‌های مکتوب وی قانع نشدند و 3 عضو شورا از پاسخ‌های وی قانع شدند و وی از سمت خود برکنار شد.

بنابر گزارش سایت دیده بان ایران؛ «امیرحسین‌ علوی» عضویت در دوره چهارم، پنچم و ششم شورای اسلامی شهر رشت را در کارنامه خود دارد و در آبان ماه 1400، از مجموع 11 رأی مأخوذه با کسب 9 رأی موافق از اعضای شورای اسلامی شهر رشت به‌ عنوان شهردار رشت انتخاب شد.

همچنین "مجتبی خدمت‌بین دانا" با 9 رای موافق اعضای شورا و 2 رای مخالف به مدت 3 ماه به عنوان سرپرست شهرداری رشت انتخاب شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر