کد خبر: 135744
A

جزییات قتل مشکوک زن جوان در حضور اعضای خانواده در جنوب تهران

یک زن جوان در خانه خود و با حضور اعضای خانواده‌اش به قتل رسید. تیم جنایی به محض حضور در خانه با جسد زن ۲۲ ساله‌ای مواجه شدند که بر اثر خفگی به طرز مشکوکی فوت کرده بود و این در حالی بود که ۴ نفر دیگر از اعضای خانواده متوفی از جمله همسر، مادرهمسر، خواهرهمسر و داماد خانواده همسر در خانه حضور داشتند.

جزییات قتل مشکوک زن جوان در حضور اعضای خانواده در جنوب تهران

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یک زن جوان در خانه خود و با حضور اعضای خانواده‌اش به قتل رسید.

چهاردهم تیرماه جاری، مرگ مشکوک زن جوانی در یک خانه در جنوب تهران با تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 161 ابوذر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و محمدتقی شعبانی، بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جرائم‌جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را کلید زدند.

تیم جنایی به محض حضور در خانه با جسد زن 22 ساله‌ای مواجه شدند که بر اثر خفگی به طرز مشکوکی فوت کرده بود و این در حالی بود که 4 نفر دیگر از اعضای خانواده متوفی از جمله همسر، مادرهمسر، خواهرهمسر و داماد خانواده همسر در خانه حضور داشتند.

بدین ترتیب ماموران پلیس جسد زن جوان با دستور بازپرس پرونده برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل کردند؛ در تحقیقات متخصصان پزشکی قانونی مشخص شد، زن جوان به قتل رسیده است و این در حالی بود که آثار خفگی با یک نوار باریک کنار گردن مقتول مشهود بود.

همین کافی بود تا تیم جنایی به همسر مقتول مشکوک شوند و وی را هدف تحقیقات قرار دهند. مرد جوان در بازجویی‌های اولیه گفت: زمان حادثه در خانه بودم اما در حمام حضور داشتم، وقتی که به بیرون آمدم جسد همسرم را مشاهده کردم و از چگونگی مرگ وی اطلاعی ندارم.

بازپرس پرونده پس از اظهارت ضد و نقیض مرد جوان و به دنبال کشف سرنخ‌های دیگر، دستور بازداشت همسر مقتول را به اتهام قتل صادر کرد و 3 فرد دیگری که در خانه حضور داشتند را هدف تحقیق قرار داد.

به گزارش تسنیم، تحقیقات در خصوص کشف زوایای پنهان قتل زن 22 ساله، توسط محمدتقی شعبانی، بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جرائم‌جنایی ادامه دارد و متهم پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر