کد خبر: 136162
A

دبیر جامعه روحانیت شیراز: با سلطان چادر همانند سلطان سکه برخورد شود/از قوه قضایبه به خاطر بازداشت افرادی که در فتنه علیه نظام دست داشته‌اند؛ قدردانی می کنیم

سیدمحی الدین طاهری دبیر جامعه روحانیت شیراز: از دستگاه قضایی به دلیل برخورد با افرادی که در فتنه علیه نظام دست داشته‌اند، قدردانی می‌کنیم و از این دستگاه می‌خواهیم تا با خانمی که در مصاحبه از بی‌حجابی حمایت می‌کند برخورد شود.

دبیر جامعه روحانیت شیراز: با سلطان چادر همانند سلطان سکه برخورد شود/از قوه قضایبه به خاطر بازداشت افرادی که در فتنه علیه نظام دست داشته‌اند؛ قدردانی می کنیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری دبیر جامعه روحانیت شیراز، امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم به میزبانی بنیاد غدیر استان برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: بنیاد غدیر استان با دست خالی برنامه‌های مطلوبی را برای عید غدیر تدارک دیده که لازم است از فعالیت‌های این مجموعه قدردانی کرد.

حوزه نیوز به نقل از حجت الاسلام طاهری نوشت: این انتظار از مسئولان وجود دارد تا به مطالبی که علما و روحانیون بیان می‌کنند که همان مطالبات مردم است، توجه کنند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز به موضوع گرانی‌های افسار گسیخته اشاره کرد و با بیان اینکه متاسفانه نظارت در جامعه ضعیف است، گفت: جامعه نیاز به آمار برخی مسئولان ندارد، بلکه نیازمند نظارت دولت است و عدم نظارت دولت ضعفی است که باید برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه از روز اول اجرای جراحی اقتصادی، جامعه روحانیت برای نظارت بر بازار اعلام آمادگی کرد، یادآور شد: فشاری که امروز بر روی قشر ضعیف و متوسط جامعه وجود دارد، با آثار مخربی همراه خواهد بود.

تولیت آستان مقدس سید علاالدین حسین(ع) با تاکید بر اینکه باید بار سنگینی که روی دوش مردم است را کاهش داد و برای آنان جانفشانی کرد، اظهار داشت: ضروری است تا با کسانی که برای نظام ایجاد مشکل می‌کنند، برخورد جدی صورت گیرد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ طاهری در واکنش به دستگیری بعضی از فتنه گران عنوان کرد: از دستگاه قضایی به دلیل برخورد با افرادی که در فتنه علیه نظام دست داشته‌اند، قدردانی می‌کنیم و از این دستگاه می‌خواهیم تا با خانمی که در مصاحبه از بی‌حجابی حمایت می‌کند برخورد شود.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری خواستار تجمع مومنین در روز عید غدیر با عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) در شیراز شد و مطرح کرد: اگر غدیر را به درستی تبیین کنیم، موضوع ولایت فقیه نیز به خودی خود تبیین خواهد شد.

وی با بیان اینکه اینگونه نیست که بگوییم همه بد حجاب‌ها بی‌دین هستند، خاطر نشان کرد: امروز همانند سلطان سکه، در کشور با سلطان چادر روبرو هستیم که این یک درد است و باید نسبت این امر و اصلاح آن اقدامات جدی صورت گیرد.

دبیر جامعه روحانیت شیراز، با بیان اینکه فضای مجازی در کشور نیازمند مدیریت است، اظهار داشت: هر کودکی در فضای مجازی دسترسی به همه مسائل دارد و لذا هنگامی که این دسترسی وجود داشته باشد در آینده کودک قطعا تاثیرگذار خواهد بود.

وی همچنین خواستار برخورد با افرادی که بی‌دینی را در فضای مجازی رواج می‌دهند، شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر