کد خبر: 136325
A

دستگیری ۱۶ تن از عاملان درگیری در میدان تره بار تهران

در پی انتشار ویدیویی از درگیری و نزاع در میدان مرکزی میوه و تره‌بار پایتخت که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است، رییس پلیس پیشگیری پایتخت اعلام کرد که نزاع مربوط به خردادماه بوده و درپی آن پلیس ۱۶ تن از عاملان اصلی درگیری را دستگیر کرده است.

دستگیری ۱۶ تن از عاملان درگیری در میدان تره بار تهران

به گزارش دیده بان ایران: سرهنگ جلیل موقوفه‌ای دراین باره گفت: چندی پیش تصاویری از درگیری در میدان مرکزی میوه و تره‌بار پایتخت در فضای مجازی منتشر شد، تصاویری که بازنشر زیادی در فضای مجازی داشته و در آن ادعا شده بود که این نزاع به تازگی رخ داده است. در حالی که بررسی‌های پلیس نشان داد این درگیری مربوط به خردادماه امسال بوده و تصاویر آن به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است.

وی با اشاره به این درگیری گفت: با توجه به حساسیت افکار عمومی دراین باره لازم است توضیحاتی برای اطلاع افکار عمومی ارائه شود. رسیدگی به این موضوع از همان زمان وقوع درگیری در دستور کار ماموران پلیس پیشگیری پایتخت قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی‌آبادنو به محض اطلاع از این درگیری در همان تاریخ رسیدگی به موضوع را بر عهده گرفته و سریعا به محل اعزام شدند که پس از حضور ماموران در محل مشاهده شد که درگیری میان تعدادی از کسبه و و کارگران شاغل در محل رخ داده است.

رییس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه عاملان درگیری به محض مشاهده پلیس به سرعت از محل متواری شده و محل را ترک کردند ادامه داد: با همکاری مشترک میان پلیس پیشگیری و پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اقدامات لازم در محل انجام شده و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان اصلی این نزاع و درگیری در دستورکار قرار گرفت.

موقوفه‌ای با اشاره به تحقیقات ماموران برای شناسایی عاملان اصلی این نزاع گفت: ماموران در جریان تحقیقات خود هویت عاملان اصلی این درگیری را مورد شناسایی قرارداده و اقدام به هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات کردند. در ادامه نیز با انجام عملیات پلیسی ۱۶ نفر از عاملان اصلی این درگیری را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که این افراد در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اقرار کردند.

وی با بیان اینکه در ارتباط با این اقدام مجرمانه سه باب مغازه نیز در این محل با دستور قضایی پلمپ شد، گفت: با توجه به انتشار تصاویری از این درگیری لازم است شهروندان توجه داشته باشند که این موضوع مربوط به خردادماه بوده و تنها تصاویر آن به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است. رسیدگی به این موضوع نیز در همان ایام در دستورکار قرار گرفته و عاملان آن شناسایی و بازداشت شدند.

موقوفه‌ای در پاین با تاکید بر اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، گفت: ماموران پلیس با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد خواهند کرد و در این ماجرا نیز متهمان دستگیر شده و با معرفی به مرجع قضائی، راهی زندان شدند.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر