کد خبر: 136474
A

زمین‌لرزه ۵.۸ ریشتری در هرمزگان/ اعزام تیم‌های ارزیاب

حوالی ساعت ٢٠:٣٧ روز جاری زمین لرزه ای با قدرت ۵.٧ ریشتر مرز خلیج فارس، هرمزگان و جزیره قشم، بندر خمیر را لرزاند و دقیقه ای بعد، یعنی حدود ساعت ٢٠:٣٩ نیز زمین لرزه ای با شدت ۵.٨ ریشتر همین محدوده را برای بار دوم لرزاند.

زمین‌لرزه ۵.۸ ریشتری در هرمزگان/ اعزام تیم‌های ارزیاب

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به وقوع زمین لرزه هایی با قدرت ۵.۷ و ۵.۸ ریشتر در محدوده بندر خمیر استان هرمزگان از اعزام دو تیم ارزیاب به محل خبر داد.

مجتبی خالدی در این باره اظهار کرد: حوالی ساعت ٢٠:٣٧ روز جاری زمین لرزه ای با قدرت ۵.٧ ریشتر مرز خلیج فارس، هرمزگان و جزیره قشم، بندر خمیر را لرزاند و دقیقه ای بعد، یعنی حدود ساعت ٢٠:٣٩ نیز زمین لرزه ای با شدت ۵.٨ ریشتر همین محدوده را برای بار دوم لرزاند.

خالدی با بیان اینکه این زمین لرزه ۵.٧ در عمق ١٠ کیلومتری و زمین لرزه ۵.٨ در عمق ٩ کیلومتری زمین رخ داده است اظهار کرد: دو تیم ارزیاب برای بررسی خسارت های احتمالی زمین لرزه به محل اعزام شدند.

همچنین مهدی ولیپور، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز گفت: در پی وقوع دو زمین لرزه با قدرت ۵.٧ و ۵.٨ ریشتر که حوالی ساعت ٢٠:٣٧ و ٢٠:٣٩ روز جاری محدوده بندر خمیر استان هرمزگان را لرزاند، تیم های ارزیاب به محل اعزام شدند.

 
 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر