کد خبر: 136577
A
در گفت وگو با دیده‌بان ایران مطرح شد:

واکنش کارشناس صدا و سیما به انتشار صحبت هایش درباره "عورت بودن بدن زنان" و "وجود گشت ارشاد در زمان پیامبر اسلام"

انتشار ویدیویی در رسانه‌ها از دکتر علی غلامی، استاد دانشگاه امام صادق و کارشناس صدا و سیما که در بخشی از آن برنامه تلویزیونی این کارشناس در توضیح مدل حجاب صراحتا اعلام می‌کند "تمام بدن زنان عورت است!" با واکنش هایی در فضای مجازی روبرو شده است. این کارشناس صداو سیما در گفت و گو با سایت دیده بان ایران به این موضوع واکنش نشان داده است

واکنش کارشناس صدا و سیما به انتشار صحبت هایش درباره "عورت بودن بدن زنان" و "وجود گشت ارشاد در زمان پیامبر اسلام"

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ انتشار ویدیویی در رسانه‌ها از دکتر علی غلامی، استاد دانشگاه امام صادق و کارشناس صدا و سیما  که در بخشی از آن برنامه تلویزیونی این کارشناس در توضیح مدل حجاب صراحتا اعلام می‌کند "تمام بدن زنان عورت است!" با واکنش هایی در فضای مجازی روبرو شده است.

به همین منظور با این استاد دانشگاه گفتگو کردیم. علی غلامی استاد دانشگاه درباره نظرات خود درباره حجاب به دیده‌بان ایران گفت: ویدیویی که در رسانه‌ها از بنده منتشر شده تقطیع شده است. من نظرم درباره حجاب را گفتم و به طور کلی منظور من از "عورت" درباره حجاب در صدر اسلام بوده است. 

کارشناس صداوسیما در ادامه اضافه کرد: بنده در آن جلسه اظهاراتی در خصوص وجود گشت ارشاد در زمان پیامبر اسلام و لزوم حجاب اظهاراتی را مطرح کردم که برخی از این گفته‌های بنده سوءاستفاده کردند. 

غلامی در پایان خاطرنشان کرد: در روزهای آینده جوابیه‌ای از طرف بنده در خصوص این موضوع منتشر خواهم کرد. /سایت دیده بان ایران 

ببینید:کارشناس صدا و سیما: بدن زن همه اش عورت است باید پوشانده شود+ فیلم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر