کد خبر: 137072
A

عامل انتشار کلیپ کودک آزاری در فضای مجازی دستگیر شد

فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصویری با محتوای استعمال مواد مخدر به کودکان در فضای مجازی کرده بود، خبر داد.

عامل انتشار کلیپ کودک آزاری در فضای مجازی دستگیر شد

به گزارش دیده بان ایران: سرهنگ بهزاد عبدیان بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا با رصد فضای مجازی، و مشاهده کلیپی با محتوای استعمال مواد مخدر توسط دو کودک برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی پردیس گفت: با سرعت عمل افسران سایبری پلیس فتا مخفی گاه متهم در شهر بومهن شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، وی را دستگیر کردند.

عبدیان گفت: با هوشیاری عوامل پلیس فتای شهرستان ضمن جلوگیری از انتشار فیلم به صورت گسترده در فضای مجازی متهم نیز دستگیر شد.

وی اضافه کرد: متهم به همراه پرونده خود تحویل مقام قضائی شد.

این مسئول انتظامی گفت: تولید و انتشار هرگونه کلیپ، تصاویر یا مضامین کودک آزاری، همسرآزاری و حیوان آزاری به نحوی که باعث تشویش اذهان عمومی گردد، جرم تلقی شده و پلیس فتا با خاطیان برابر قانون رفتار خواهد کرد.

وی به هموطنان توصیه کرد: با رعایت هنجارها و شئونات رفتاری پذیرفته شده در جامعه، محتواهای خود را پالایش کرده و چنانچه درگذشته همچنین محتوایی منتشر کرده‌اند، حذف کنند و در تأیید و انتشار مطالب جدید دقت لازم را به عمل‌آورند.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر