کد خبر: 137435
A

گلایه امام جمعه قائمشهر از شورای عالی امنیت ملی؛ از شورای امنیت ملی به خاطر برخورد نکردن با رسانه هایی که مرتب از نداشتن آزادی و مشکلات اقتصادی حرف می زنند؛ گلایه داریم /شورای امنیت ملی چرا در مقابل برخی رسانه ها آنقدر تحمل به خرج می‌دهد؟

آیت الله معلمی: برخی رسانه ها اطلاعی از وضع ایران در قبل از انقلاب اسلامی ندارند و گلایه از شورای امنیت ملی داریم که چرا در مقابل آنان آنقدر تحمل به خرج می‌دهند.

گلایه امام جمعه قائمشهر از شورای عالی امنیت ملی؛ از شورای امنیت ملی به خاطر برخورد نکردن با رسانه هایی که مرتب از نداشتن آزادی و مشکلات اقتصادی حرف می زنند؛ گلایه داریم /شورای امنیت ملی چرا در مقابل برخی رسانه ها آنقدر تحمل به خرج می‌دهد؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله علی معلمی در خطبه‌های نمار عبادی-سیاسی جمعه قائمشهر، افزود: این موفقیت برای رژیم صهیونیستی و آمریکا بسیار گران تمام شد چرا که آنها می‌خواهند چهار سمت مرز ایران همیشه نا امن باشد.

وی با اعلام اینکه این ماهواره علاوه بر کمک فضایی در حوزه‌های کشاورزی، منابع آب، معادن و مدیریت حوادث غیرمترقبه کاربرد دارد، گفت: برای هر دستگاهی که نیاز به اطلاعات داشته باشد، اطلاعات مورد نیاز توسط این ماهواره مخابره می‌شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از تلاش صنعتگران و نخبگان ایرانی در ساخت و پرتاب این ماهواره، افزود: با این اقدام ایران، رژیم صهیونیستی از همه جهات تحت مراقبت و محاصره قرار خواهد گرفت چرا که عوامل نفوذی آنان قبل از ورود به مرزها قابل شناسایی هستند.

آیت‌الله معلمی یکی دیگر از خبر خوش جهان اسلام را عقب نشینی رژیم صهیونیستی در حمله به غزه بیان کرد و گفت: پرتاب موشک‌ها از سوی غزه و دیگر نواحی فلسطین انجام شد و رژیم صهیونیستی بیش از سه روز نتوانست مقاومت کند و این پاسخ دندان شکن گروه مقاومت به اسرائیل بوده است.

وی به انعکاس برخی اخبار از رسانه ها به دلیل نداشتن آزادی بیان در داخل ایران اشاره کرد و افزود: آنها اطلاعی از وضع ایران در قبل از انقلاب اسلامی ندارند و گلایه از شورای امنیت ملی داریم که چرا در مقابل آنان آنقدر تحمل به خرج می‌دهند.

امام جمعه قائمشهر خاطر نشان کرد: برخی از رسانه‌های داخلی موفقیت این ماهواره و حمله غزه به اسرائیل را انعکاس ندادند و همیشه از مشکلات اقتصادی و ناامیدی داخل کشور سخن می‌گویند.

آیت‌الله معلمی با اشاره به اینکه مومن و مسلمان صاحب اندیشه است، ادامه داد: چرا باید در مقابل اسرائیل و آمریکا ذلیل باشیم و توافق با آنان چه ثمره‌ای برای کشور خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به اینکه صنایع بزرگی به اندازه انگشتان دست در مازندران نداریم، گفت: انتظار داریم تسهیلاتی که به صنایع خرد و کوچک داده می‌شود توسط مسئولان ذیربط مورد بررسی قرار گیرد تا اشتغال مورد نظر در مازندران محقق شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر