کد خبر: 137615
A

چمران: خوشحال نباشید، زاکانی از شهرداری نمی‌رود!

رییس شورای شهر تهران معتقد است که رأی اخیر دیوان عدالت اداری ارتباطی با وضعیت کنونی شهردار تهران ندارد و زاکانی از شهرداری نخواهد رفت.

چمران: خوشحال نباشید، زاکانی از شهرداری نمی‌رود!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در نشستی رسانه‌ای با اشاره به رأی دیوان عدالت اداری در رابطه با انتخاب شهرداران گفت: سوال و پاسخ دیوان عدالت اداری چیزی دیگر بوده و ربطی به آقای زاکانی ندارد و خوشحال نباشید وی از شهرداری نمی‌رود.

وی با بیان اینکه همه ساله در فروردین و اردیبهشت‌ماه میزان تحقق بودجه پایین است، گفت: امیدواریم روند تحقق بودجه بهبود پیدا کند.

چمران ادامه داد: آسایش و آرامش مردم و عدالت اجتماعی برای شورا و شهرداری اهمیت دارد و بر همین اساس در طول این یکسال ۸۵ جلسه شورای شهر برگزار و ۲۹ طرح و ۴۲ لایحه شهرداری اعلام وصول شد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مصوبات شورای شهر گفت: شورای ششم ۶۴ مصوبه داشته و شش پاسخ اعتراض به هیأت تطبیق فرمانداری داده شده است یک رأی در هیأت تطبیق به نفع ما صادر شده و رأی دیگر همچنان مسکوت است تا ببینیم تصمیم مجلس شورای اسلامی در خصوص کمیسیون ماده ۱۰۰ چه می‌شود اما بر اساس شواهد این رأی نیز به نفع شورا صادر خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین ۲۲۲ مصوبه باغ در شورای ششم بررسی شده است در آغاز کار شورای ششم انبوهی از باغات پرونده باغات باقی مانده بود اما هم اکنون باغات به روز بررسی می‌شود.

چمران تصریح کرد: در سال گذشته رأی یک پرونده نیز به نفع باغات صادر نشده اما سال ماقبل این دوره دو پرونده در جنوب شهر پروانه دریافت کردند اما شورای ششم با تعصب و به شدت دنبال این است که هیچ درختی قطع نشود.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر