کد خبر: 137926
A

برگزاری رویداد «برپا» با هدف استعدادیابی دانش آموزان در زنجان

رویداد دانش آموزی «برپا» با هدف شناسایی استعداد‌های برتر دانش آموزی توسط دبیر خانه کمیته نخبگان استانداری زنجان برای اولین بار در کشور برگزار شد.

برگزاری رویداد «برپا» با هدف استعدادیابی دانش آموزان در زنجان

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ رویداد دانش آموزی «برپا» با هدف شناسایی استعداد‌های برتر دانش آموزی توسط دبیر خانه کمیته نخبگان استانداری  زنجان  برای اولین بار در کشور برگزار شد.

در این رویداد بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز استعداد برتر از پایه دوم دبیرستان یعنی رده سنی ۱۵ تا ۱۸سال حضور داشتند.

ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار زنجان در مراسم اختتامیه نخستین رویداد دانش آموزی «برپا» اظهار کرد: با ایجاد بستری برای شناسایی و شکوفایی استعداد دانش آموزان، می توان زمینه هم افزایی علمی و توسعه ارتباطات علم و صنعت را فراهم کنیم.

رفیعی با تاکید بر ضرورت حمایت از استعدادهای کشور افزود: دستیابی به قله‌های علم و صنعت با بهره گیری از چنین استعدادهایی و برنامه ریزی بلند مدت برای آن‌ها امکان‌پذیر است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه با وجود همه محدودیت ها می توان به دستاوردهای علمی بسیاری دست یافت، توضیح داد: داشتن کشوری قدرتمند و مستقل در گرو حمایت و شکوفا کردن استعدادهایی است که جز سرمایه های هر کشوری حساب می شوند.

وی با اشاره به تحریم ها و موانعی که درنتیجه آن در سر راه تولید وجود دارد بیان کرد: با وجود تمام فشارها، دشمنی ها و تحریم ها که هزینه استقلال طلبی ماست، می توان با اتکا به توانمندی های علمی و فناورانه به  توسعه و پیشرفت دست یافت.

رفیعی در پایان با تاکید بر اینکه کشف استعدادها در تمامی مقاطع و باید به صورت ادامه دار انجام شود گفت: گره های بسیاری در کشور وجود دارد که بازگشایی و رفع آنها بهره گیری از توانمندی جوانان و کمک همه گروه ها را می طلبد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر