کد خبر: 138059
A

​انتصاب ۱۵ امام جمعه جدید در کشور

حجت‌الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در نشست خبری در مورد آخرین انتصابات ائمه جمعه گفت: در دو ماهه گذشته در ۲۳ پایگاه استقرار و انتصاب جدید امام جمعه را داشتیم که از این ۲۳ مورد انتصاب امام جمعه در شهرهای کشور، در ۱۵ پایگاه شاهد انتصاب جدید بودیم.

​انتصاب ۱۵ امام جمعه جدید در کشور

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در نشست خبری در مورد آخرین انتصابات ائمه جمعه گفت: در دو ماهه گذشته در ۲۳ پایگاه استقرار و انتصاب جدید امام جمعه را داشتیم که از این ۲۳ مورد انتصاب امام جمعه در شهرهای کشور، در ۱۵ پایگاه شاهد انتصاب جدید بودیم.

وی افزود: یعنی ائمه جمعه در ۸ پایگاه جا به جا شدند یا نقل و انتقال در داخل شبکه صورت گرفته و ۱۵ نفر از عزیزانی که منصوب شدند جزو ائمه جمعه گزینش شده و آموزش دیده هستند که در جایگاه امامت جمعه منصوب شدند.

نوری ادامه داد: از جمله آن می توان به بندر امام خمینی(ره) در استان خوزستان اشاره کرد که حجت الاسلام سلامت نژاد در این شهر به عنوان امامت جمعه منصوب شدند. ایشان مدیر و استاد حوزه علمیه الغدیر اهواز از سال ۱۳۹۴ تا همین ایام انتصاب بود و دارای مدرک دکتری فقه و مبانی حقوق و ازجمله طلبه های جهادی و انقلابی به شمار می روند. که ان‌شاءلله شاهد تحولات بسیار مثبتی از جانب ایشان خواهیم بود.

وی افزود: انتصاب بعدی در شهرستان خمین در استان مرکزی هست. حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی که از طلاب فاضل و بومی شهرستان خمین به شمار می روند به عنوان امام جمعه این شهرستان منصوب شدند که گزینش و استقرار ایشان نیز صورت گرفته است.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تشریح کرد: از انتصابات صورت گرفته می توان به امامت جمعه خمینی شهر اصفهان اشاره کرد که حجت‌الاسلام محمود آبادی که ۱۵ سال سابقه امامت در فولاد شهر و یکی دیگر از شهرستان ها را در کارنامه خود دارد و جزو ائمه جمعه بسیار موفق در استان اصفهان هستند که قبول زحمت کردند و در شهرستان خمینی‌شهر که از شهرستان های بسیار مهم و محوری در استان اصفهان است مستقر شدند که ان‌شاءلله موثر و منشا خیر و برکت باشند.

نوری تصریح کرد: در صدرای استان فارس حجت الاسلام سید عباس موسوی از شهرستان سروستان بعد از ۹ سال سابقه امامت در ایزد خواه و سروستان به صدرا جا به جا شدند که انشاالله موفق باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر